derakhshesh bano golestani 01تورکمن نیوز- اخبار ورزشی بانوان: رئیس اداره ورزش و جوانان علی آبادکتول از درخشش بانوی دارت باز این شهرستان در مسابقات لیگ برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، رمضانعلی تربتی نژاد اظهار کرد: در مرحله دوم از دور برگشت لیگ برتر دارت کشور که در خانه دارت شهید کشوری برگزار شد، سه نفر از شهرستان علی آباد کتول به نام های ساجده احمدی، مدینه ملک حسینی و سمانه ایمانی حضور داشتند.

تربتی نژاد افزود: در جدول امتیازی ساجده احمدی با کسب ۳۷ امتیاز در جایگاه اول و سونیا جرجانی از تهران با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند. دنیز هشت‌بران از تهران با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و مدینه ملک حسینی با ۳۲ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر دارت بانوان ایران قرار گرفت.

وی از حضور سه بانوی علی آبادی به اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال ایران از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه در تهران برگزار شد که سه بانوی گلستانی در این اردو حضور داشتند.

به گفته وی، از بین بازیکنان دعوت شده فاطمه مزیدی و فاطمه سادات موسوی از شهرستان علی اباد کتول در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان که از دوم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی آغازشده است حضور دارند./ مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

اسماعیل تاجی فرماندار مراوه‌تپه: حضور پرشور مردم شهرهای مختل

پنجمین کشته سیل گلستان در کلاله/یکی از مصدومان سیل در استان

دکتر صابری: ۹ پروژه حوزه بهداشت و درمان گنبد کاووس با اعتبار

گنبدکاووس کاندیدای جهانی زیور آلات و فرش ترکمن در میان کاندی

افتتاح پل زیرگذر شهید حتملو در شهرستان گرگان

عملیات تجسس زن گمشده در مرز ترکمنستان+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram