Otagh-Fekr.jpgتورکمن نیوز به گزارش سایت بامپوش گنبد، خبرهای خوشی از والیبال گنبد به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه قرار است شرکتی از شهر تهران اسپانسری والیبال گنبد را بر عهده بگیرد.

این خبر حتی تا جایی پیش رفت که خبر جلسه با بعضی از بازیکنان خوب بومیمان با این تیم تازه تاسیس در محل اتاق فکر نیز نیز به گوش اهالی والیبال گنبد رسید.
اما یک چیزی که هر ساله والیبال گنبد را اذیت میکند این است که چرا هر سال اینگونه تیم دادنها و اینگونه با بازیکن جلسه گذاشتنها و اینگونه قرارداد بستن‌ها در اتاق فکری کاملا تکراری و بدون حضور صاحب نظران شکل میگیرد که متاسفانه همه ساله نیز موجب تضعیف والیبال این شهر میشود.
متاسفانه این عادت بد چند سالی است که دارد تکرار میشود و در اتاقی معروف بدون حضور صاحبنظران واقعی، برای تیم والیبال شهر گنبد تصمیم گیری میشود و بعد از انجام همه این کارها تازه یادشان می افتد که از صاحب نظران نیز مشورت بگیرند.
چرا نمیتوانیم همه چیز را سر جای خودش قرار دهیم؟
حالا قبول داریم که در اتاق فکر معروف، باید در مورد اسپانسر تیم و حضورش برای والیبال گنبد تصمیم گیری شود، اما چرا در این اتاق محدود که به دو سه نفر شخص دائمی محدود میباشند، در مورد اسکلت کلی تیم، از صاحب نظران واقعی استفاده نمیکنند؟
در همه جای دنیا برای باشگاهداری مرسوم است که برای تشکیل یک تیم ابتدا هیات مدیره را مشخص می‌کنند و مدیر عامل و کمیته فنی را نیز تعیین میکنند تا بتوانند برای این تیم مربی و بازیکن انتخاب کنند که این جور مرسومات در والیبال گنبد بیگانه میباشد.
ما با نفس این کار مشکلی نداریم و جذب اسپانسر و جمع کردن بازیکنان بومی و جذب مربی خوب بومی امسال این تیم را میستاییم، اما چرا در سکوت کامل خبری در اتاق فکری تکراری این کار را می‌کنید.!
با اینگونه رفتار کردنها علاوه بر اینکه کمک میکنیم تا شایعات در شهر بچرخد، از طرفی هم عملا اسطوره ها و سینه چاکان واقعی والیبال گنبد را نیز دفع میکنیم و باعث تضعیف والیبال گنبد می‌شویم.
حرف برای گفتن از بها ندادن به صاحب نظران و اسطوره ها و پیراهن پاره کردنها بسیار است، اما فعلا این موضوع رو مطرح کردیم تا انشاا... در سالهای آینده شاهد همچین اتاق فکر محدودی نباشیم و به امید خدا بتوانیم در آینده از صاحب نظران مربوط به این رشته ورزشی استفاده کنیم.
انشاا... بتوانیم همه کارها را در جای خودش انجام دهیم تا کارنامه سیاه سالهای گذشته والیبال گنبد دیگر تکرار نشود.
در پایان هم از والیبال دوستان عزیز نیز خواهش میکنم تا تشکیلات NGO را سریعتر انجام بدهند تا بتوانیم با به راه انداختن این تشکل، به امپراتوری اتاق فکر محدود والیبال گنبد پایان دهیم.

به امید موفقیت والیبال گنبد و ترکمن صحرا
با تشکر: حامد دایی

مطالب مرتبط:

بازدید اعضای شورا و شهردار از بیمارستان‌های گنبد بمناسبت روز

آغاز مسابقات اسبدواني كورس بهاره كشور در گنبد از فردا

فصل باد و باران در گنبد کاووس/اتصالی و قطع برق

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر گنبد کاووس به فرزانه جعفری

سخنرانی پورمندی رئیس شورای شهر گنبد در مصلی اهل سنت

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram