Javaheri Peykan 5 تورکمن نیوز- اخبار والیبال: تیم جواهری گنبد در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، مقابل تیم پیکان تهران شکست خورد تا تماشاگران به نحوه تیمداری گنبد اعتراض کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، از هفته بیستم رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور گرامیداشت ۲۰۰ شهید والیبالیست، شامگاه یکشنبه تیم بازرگانی جواهری گنبد در سالن پر از تماشاگر المپیک این شهرستان، میزبان تیم قدرتمند پیکان تهران بود که در سه ست پیاپی نتیجه را واگذار کرد.

ست‌های اول تا سوم این دیدار به ترتیب با نتایج (۲۰-۲۵)، (۱۶-۲۵) و (۱۹-۲۵) به سود تیم پیکان تهران به پایان رسید تا گنبدی‌ها چهارمین باخت پیاپی خود را تجربه کنند.

این دیدار را علیرضا قریب و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت کردند و نظارت آن نیز بر عهده اسماعیل صباغ بود.

از حواشی این دیدار می‌توان به سر دادن شعار توسط تماشاگران گنبدی در اعتراض به نحوه تیمداری مسئولان این شهر اشاره کرد و در جریان این اعتراضات، تماشاگران در برخی از لحظات تیم پیکان را تشویق می‌کردند و پیش از پایان بازی از سالن خارج شدند.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد تا پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور با ۶ برد، ۱۴ باخت و مجموع ۱۷ امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد و در هفته بیست و یکم این مسابقات، چهارشنبه ۱۴ بهمن راس ساعت ۱۷ مهمان تیم شهرداری ارومیه خواهد بود./ مهر

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

به بهانه ي دوازدهمين سالگرد نازنين شاعر ناز محمد پقه

توزیع 100 جلد کتاب داستان و لوازم التحریر در مناطق مرزی برای

توجه به جوانان می‌تواند مساجد را متحول کند/ جامعه روحانیت گن

پاسخ ظريف به 47 سناتور

5306 داوطلب گنبدکاووس در آزمون کارشناسی ارشد به رقابت پرداخ

آیا مرکز دولت داعش به شمال افغانستان و آسیای مرکزی منتقل می‌

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram