Valibal Javaheri Zahedan 5تورکمن نیوز- والیبال: تیم جواهری گنبد از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان کشور باز ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور در گروه اول، یکشنبه در گنبد به پایان رسید که تیم جواهری با قرار گرفتن در مکان چهارم گروه، نتوانست راهی مرحله نهایی شود.

در پایان این رقابت ها، تیم های سایپا تهران با پنج یپروزی، بانک سرمایه تهران با چهار پیروزی و ثامن الحجج خراسان با سه پیروزی، به عنوان تیم های اول تا سوم گروه راهی مرحله نهایی شدند و تیم های جواهری گنبد و شهرداری تبریز با یک پیروزی و کاله مازندران بدون پیروزی، نتوانستند به مرحله نهایی صعود کنند.

در گروه دوم این رقابت ها نیز که به میزبانی اردکان برگزار شد، تیم های پیکان تهران، متین ورامین و شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در مکان های اول تا سوم گروه، راهی مرحله نهایی شدند.

گفتنی است؛ مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور با حضور تیم های سایپا تهران، بانک سرمایه تهران، ثامن الحجج خراسان، پیکان تهران، متین ورامین و شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد که زمان و مکان برگزاری آن متعاقبا از سوی فدراسیون والیبال اعلام می شود./مهر

http://turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

مراسم «ختم تراویح» در مصلی اهل سنت گنبد کاووس برگزار می‌شود

حاج نظرشیر محمدلی عضو شورای شهر گنبد کاووس کشاورز نمونه‌ی کش

پروژه‌های عمرانی شهری از اسراف و زیاده‌روی جلوگیری شود

45 ماموریت آتش‌نشانی گنبد کاووس از ابتدای فصل برداشت محصول

هفته بیست‌و‌ نهم کورس اسب‌دوانی پاییزه گنبد برگزار شد

هفته نخست کورس بهاره اسبدوانی گنبد کاووس برگزار شد/پیمان قول

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram