Bay Mohamad Davaji001گزینه سرمربیگری تیم والیبال جواهری گنبد: پیشنهاد سرمربیگری تیم جواهری گنبد را نپذیرفتم

تورکمن نیوز - والیبال گنبدکاووس، گزینه سرمربیگری تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد گفت: پیشنهاد مسئولان تیم بازرگانی جواهری گنبد را برای هدایت این تیم نپذیرفتم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، بای محمد دوجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اعلام آمادگی تیم جواهری گنبد برای حضور در لیگ برتر والیبال، مسئولان این تیم صحبت هایی با من انجام دادند، اما با شرایط موجود تمایلی برای سرمربیگری این تیم در لیگ برتر والیبال ندارم.

وی افزود: کمتر از ۱۰ روز تا آغاز لیگ برتر والیبال باقی مانده و مسئولان تیم جواهری نیز تصمیم گرفته اند فقط با بازیکنان بومی در مسابقات شرکت کنند، اما بازیکنان بومی سطح بالا مانند فرهاد قائمی، میکائیل تاجر، ادریس دانشفر، حمید چوگان و ... با تیم های دیگر قرار داد بسته اند.

وی ادامه داد: در لیستی که برای جذب بازیکنان تهیه شده نیز متین تکاور و فرهاد یلمه با تیم های دسته اولی قرارداد بسته اند و وضعیت رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر نیز هنوز از سوی فدراسیون والیبال مشخص نشده است.

سرمربی فصل گذشته تیم بازرگانی جواهری گنبد تصریح کرد: با این وجود مسئولان تیم و هواداران والیبال گنبد، فشار زیادی برای پذیرفتن هدایت تیم جواهری به من می آورند، اما مردم گنبد انتظار دارند و با این تیم نمی شود انتظارات آنها را برآورده کرد.

دوجی یادآور شد: تمرینات تیم جواهری گنبد از دیروز زیر نظر مجید آزمون آغاز شده و به عقیده من تیمداری گنبد در لیگ برتر به سود والیبال این شهرستان خواهد بود، زیرا گنبد همواره در سطح نخست والیبال کشور حضور داشته است.

گفتنی است؛ فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۲۹ مهر آغاز می‌شود./lمهرنیوز

مطالب مرتبط:

رمان «وقت جنگ دوتارت را کوک کن» ضد جنگ است/وقتی که افسر عالی

افتتاح و شروع به کار دفتر نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس و

خاکی: فعالیت‌های جاری انتخابات نباید برنامه‌های دهه فجر را ت

صاعقه جان یک زن روستایی را در روانسر گرفت

انبارالوم؛ قطب شیر و دوغ لاکچری / با پرورش شتر خشکسالی را به

جواهری گنبد نتوانست راهی مرحله نهایی شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram