TurkmensNews Telegram TN

Esteqlal Perspolisتورکمن نیوز- اخبار فوتبال: به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها قادر نیستند ۴۰۰ میلیون تومان به خاطر بازیکنی که به استقلال رفته را از این باشگاه بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، هفته قبل بود که معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل اینکه محمدحسین کنعانی زادگان به استقلال پیوسته و بنا بر توافقی که با مدیران استقلال انجام شده قرار است مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از سوی این باشگاه به حساب باشگاه پرسپولیس ریخته شود تا رضایتنامه این مدافع برای آبی های تهران صادر شود.

با این همه بدون اینکه ۴۰۰ میلیون تومان از سوی استقلالی ها به حساب پرسپولیسی ها ریخته شود این بازیکن با صادر شدن کارت بازی اش برای استقلال مقابل نفت بازی کرد تا عملا مشخص شود دست پرسپولیسی ها به جایی بند نیست.

در این مورد شنیده می شود به هیچ عنوان قرار نیست ۴۰۰ میلیون تومان مطرح شده به دست پرسپولیسی ها برسد و از آنجایی که یکی از مدیران بلند پایه ورزش شخصا به این پرونده ورود کرده به مدیران پرسپولیس اعلام شده تا مدعی شوند قرار است ۴۰۰ میلیون تومان به حساب شان بیاید اما در واقع چنین رقمی اصلا وجود خارجی ندارد!

عنوان کردن این مبلغ فقط به این دلیل است که مدیران پرسپولیس در این پرونده ناتوان جلوه داده نشوند وگرنه کنعانی زادگان بازیکن استقلال است و بدون هیچ مشکلی برای این تیم به میدان خواهد رفت./افکار نیوز

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان این که دشمن در تلاش برای هست

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال هاوش گنبد را با یک سکه از دور

روحانی تفاوت‌های خود را تمام قد نشان داد

برای خرید و فروش مسکن مهر این 13 نکته حقوقی را بدانید

ایرانی‌های با غرور با کسی شوخی ندارند/ تهران می‌تواند تهدیده

اعتصاب پنج بازیکن اصلی/سازمان لیگ فوتبال بانوان همکاری نمی‌

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram