Settar Mehraniتورکمن نیوز - اخبار اسبدوانی گنبد کاووس: یکی از برترین چابکسواران کورس‌های اسب‌دوانی، تعطیلی این رقابت‌ها را به ضرر همه می‌داند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  ستار مهرانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مالکان و مربیان اصلی برای شرکت در هفته نخست ثبت نام نکردند و آنهایی که قرار بود در هفته نخست شرکت کنند، مربیان رده پایین بودند.

مهرانی کم بودن جوایز مسابقات را اصلی‌ترین مشکل مالکان و مربیان می‌داند و اظهار می‌کند: هر اسبی که قهرمان می‌شود، مالک و مربی تقریبا دو میلیون تومان می‌گیرند، در حالی که اسب‌های کورس در هفته حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار میلیون تومان هزینه دارند و این عادلانه نیست.

این چابکسوار می‌گوید: از پنج سال گذشته تاکنون مبلغ جوایز همین بوده و فقط مقدار بسیار کمی افزایش داشته است، مسئولان برگزاری رقابت‌ها می‌توانند جوایز را افزایش دهند اما نمی‌دانم چرا این کار را نمی‌کنند.

وی در خصوص اعتراض برخی مالکان و مربیان به موضوع دوپینگ، یادآور می‌شود: نوع دوپینگ‌ها را اکثریت قبول دارند و تنها مشکل در این قسمت، اعلام نتایج آن است که بیش از دو ماه زمان می‌برد تا جوایز پرداخت شود، در گذشته این مرحله فقط دو هفته زمان می‌برد، اما اکنون این مدت زمان طولانی بسیار خسته کننده شده است.

 

مشکلات موجود و اعتصاب این تعداد مالکان و مربیان اسب‌ها که منجر به تعطیلی رقابت‌ها شده در نهایت به ضرر ورزش سوارکاری و اسب‌دوانی استان گلستان خواهد بود و موجی از ناامیذی را در علاقمندان به این رشته به وجود خواهد آورد، امیدواریم این مشکلات پس از جلسه مالکان و مربیان معترض با نمایندگان فدراسیون سوارکاری حل شود تا بار دیگر شاهد برگزاری رقابت‌های کورس اسب‌دوانی در گنبد و بازگشت شور و هیجان به این رشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

اولویت اصلی فدراسیون نابینایان افزایش مدال در پارالمپیک برزی

چرا نكوداشت ١٣ آبان سال ٩٤ از اهميت ويژه‌ای برخوردار است

دست اندرکاران انتخابات حق عضویت درستاد نامزدها را ندارند

۷ زلزله گلی‌داغ را لرزاند

چرا از اتفاقات دیروز مجلس، عكسي منتشر نشد؟

وحدت امت و جامعه اسلامی را در برابر دشمنان قدرتمند می‌کند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram