TurkmensNews Telegram TN

Jamil Korتورکمن نیوز- اخبار ورزشی: ملی پوش گلستانی فوتوالی ایران ضمن بیان اینکه تاکنون حمایتی از تیم ملی نشده است، گفت: برای کسب مقام قهرمانی راهی مسابقات آسیایی شده بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  جمیل کُر اظهار کرد: مسابقات آسیایی از سطح بالاتری نسبت به دوره های گذشته برخوردار بود و تیم های تایلند، مالزی، سنگاپور، استرالیا و نیوزیلند پیشرفت قابل توجهی کرده بودند.

کر که به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات انتخاب شده است، افزود: بازیکنانی که در این دوره بازی کردند قابلیت فنی بالایی داشتند اما با کمک مسئولان تیم و همت بازیکنان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات شدیم و من نیز به عنوان بازیکن فنی برتر مسابقات انتخاب شدم.

وی در مورد عملکرد تیم ملی بیان کرد: تا پیش از بازی نهایی، عملکرد بسیار خوبی برجای گذاشته بودیم و احساس می کردیم در بازی فینال نیز می توانیم تیم تایلند را شکست دهیم اما تحت تاثیر شرایط جوی و حضور تماشاگران تایلندی قرار گرفتیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: هرچند برای کسب مقام قهرمانی راهی مسابقات شده بودیم اما به خاطر شرایطی که در آنجا رقم خورد در فینال شکست خوردیم.

این بازیکن گلستانی تیم ملی فوتوالی خاطرنشان کرد: مربیان برزیلی به من گفتند تنها قدرت تیم های برزیل و تایلند از ایران بالاتر است و چنانچه تمرینات مداومی داشته باشیم می توانیم در ریو روی سکو برویم.

کر درباره میزان حمایت های فدراسیون از تیم ملی فوتوالی گفت: تاکنون که هیچ کمک مادی و معنوی به تیم ملی نشده و پاداشی نیز در نظر نگرفته اند و باید منتظر باشیم تا در آینده چه اتفاقی می افتد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتوالی کشورمان در سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که در شهر بانکوک تایلند برگزار شد با دو تیم الف و ب  شرکت کرد که تیم ب ایران متشکل از جمیل کر و عبدالعاطی نظری از گلستان توانست بعد از تیم قدرتمند تایلند به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

ابوذر قربانی و حامد شادان هر دو از گلستان نیز ترکیب تیم الف ایران را تشکیل می دادند و جعفر حاجی صفری مربی گلستانی هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است.

تیم ملی ایران در عرصه رقابتهای قهرمانی آسیا که معتبرترین مسابقات فوتوالی در این قاره به شمار می رود، برای نخستین بار در طول تاریخ به عنوان نایب قهرمانی رسید. تیم ملی با این نتیجه جواز حضور در رقابت های فوتوالی که به صورت آزمایشی در المپیک ریو ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد را نیز به دست آورد./مهر

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

برجام مثل یک ابر است که می بارد و سرزمین ما را پر آب می‌کند!

نیاز حمایت ۷۰ هزار بافنده فرش گلستان

تصادف سارا عبدالمالکی عضو تیم ملی راگبی ایران

مینودشت بیشترین و اینچه برون کمترین میزان بارندگی را در گلست

مواد مغذی ضروری که جلوی پیر شدن بدنتان را می‌گیرند

مختومقلی فراغی مسائل جامعه را به خوبی در اشعار خود بیان کرده

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram