در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

سوارکاری-ترکمن نیوز-  تیم لرستان عنوان برتر نخستین دوره مسابقه سواری استقامت فدراسیون جهانی سوارکاری ایران را از آن خود کرد.

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

ورزشی-ترکمن نیوز-  سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم هاوش گنبد با هواداران پرشوری که همراه خود داشت، در بازی مقابل ما واقعا خوب مبارزه کرد که جای تقدیر دارد.

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدکاووس

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدک...

اخبار والیبال - ترکمن نیوز - در هفتمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید محسن حججی، تیم بانک سرمایه در گنبدکاووس مقابل تیم هاوش این شهرستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

TurkmensNews Telegram TN

Medal 15 F Copyاخبار ورزشی-تورکمن‌نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ورزشکاران استان در سال گذشته موفق به کسب ۷۲ مدال آسیایی و جهانی در رشته‌های گوناگون شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، بهمن طیبی اظهار داشت: از این تعداد، 42 عنوان در مسابقات آسیایی و 30 عنوان در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک برای ورزش استان گلستان کسب شد.

وی اظهار کرد: مدال‌های کسب شده ورزشکاران گلستان در مسابقات آسیایی و جهانی در رشته‌های کبدی ، والیبال ساحلی ، فوتوالی ، گورش ، والیبال ، شطرنج ، کاراته ، اواسپرت (رزمی)، تکواندو، والیبال نشسته، قایقرانی، آلیش، سپک تاکرا، تیر و کمان، رزمی ، پینگ پنگ ، تکواندو و پرثوا بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: تنوع مدال‌های کسب شده نشان می‌دهد که ورزش گلستان منحصر به چند رشته خاص نیست و در حوزه‌های مختلف جوانان پرامید و با انگیزه استان در حال تلاش برای فتح قله‌های بزرگ مسابقات ورزشی معتبر هستند.

طیبی ادامه داد: همچنین گلستان مربیان سازنده و قهرمان پروری در ترکیب تیم‌های ملی دارد که با هدایت ورزشکاران خود موفق به کسب افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی شدند.

وی گفت: عیسی سنگدوشی در والیبال ارتش‌های ایران و حمیدرضا شرآئین ، زهرا رحیمی‌نژاد ، منصوره ابوجعفری ، اعظم مقصودلو و سعیده مقصودلو در تیم ملی کبدی مردان و زنان، گلستانی‌های حاضر در کادر فنی تیم‌های ملی و مدال آور در مسابقات آسیایی و جهانی بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: همچنین یکی از نمونه‌های اخلاق ورزشی کشور در سال گذشته از گلستان بود، آرش نیرآبادی کشتی‌گیر اخلاق مدار گلستانی با انصراف از رقابت با حریف اسرائیلی ، شایستگی‌های معرفتی ورزشکاران استان را ثابت کرد.

طیبی با تاکید بر تلاش مداوم همه دست‌اندرکاران ورزش استان گلستان در افزایش کیفیت و تعداد مدال‌های ورزش استان گفت: با روند رو به رشد کسب مدال‌های ورزشکاران گلستانی، انتظار می رود در پایان امسال بر کیفیت و کمیت این مدال‌ها افزوده شود.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ورزش گلستان در سال 96 علاوه بر استمرار در اجرای طرح استعدادیابی، تلاش برای کسب مدال‌های بیشتر و خوش رنگ‌تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: کارهای زیربنایی زیادی برای کمک به رشد و توسعه ورزش استان انجام شد که باید تلاش کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها، گلستان به جایگاه واقعی‌اش در ورزش کشور برسد./تسنیم

مطالب مرتبط:

دانش‌آموزان دختر گنبدکاووس کمپین چهارشنبه سوری مبارزه با ترق

مراسم یادواره شهدای محله خالدنبی و رسالت

در ۳ شهرستان گلستان طرح ملی نوروزگاه برگزار می‌شود

افتتاح خانه سلامت و مرکز فیزیوتراپی بندر ترکمن

هوا سرد و بحرانی می‌شود

25 کارگاه طلاسازی گلستان کد ساخت استاندارد گرفتند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram