Borje Ghabous TN13Fاخبار میراث فرهنگی و گردشگری-تورکمن‌نیوز:  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از رشد ۳۱۳ درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان گلستان در یازدهمین روز از فصل بهار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،‌  رحمان فرمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید از مراکز گردشگری استان گلستان در یازدهمین روز از فصل بهار به نسبت سال گذشته در همین روز 313 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در روز یازدهم فروردین امسال تعداد 804 هزار و 590 بازدید از مراکز فرهنگی، تاریخی و جادبه های گردشگری انجام شد که این میزان در سال گذشته 194 هزار و 421 نفر بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: در این روز تعداد 207 بازدید نظارتی نیز انجام شد که به نسبت سال گذشته 107 درصد افزایش داشته و تعداد بازدیدهای سال گذشته در همین روز 100 بازدید بوده است.

فرمانی گفت: تعداد مراکز اقامتی در این روز 147 هزار و 731 مرکز بوده که با رشد 244 درصدی به نسبت سال قبل مواجه بود و در سال گذشته این میزان 42 هزار و 849 مورد بوده است.

وی همچنین از استقبال مردم و گردشگران از جشن نوروزگاه شهرستان گرگان خبر داد و افزود: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نوروزی استان گلستان، جشن نوروزگاه شهرستان گرگان به کار خود پایان داد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: اجرای آئین‌ها و موسیقی اقوام استان گلستان از برنامه‌های اجرائی این مراسم بود که به صورت مستقیم از صداوسیمای مرکز گلستان نیز به نمایش درآمد./تسنیم

مطالب مرتبط:

کشف 20 کیلو گوشت گراز از یخچال منزل یک روستایی در گالیکش

توقف ورود کالاهای بی‎کیفیت به استان گلستان

پنجمین کشته سیل گلستان در کلاله/یکی از مصدومان سیل در استان

ولی پور: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گلستان خواستار برکناری مد

کارخانه آجر ماشینی آزادشهر در آستانه تعطیلی/۲۱۰ روز کار بدون

منجر شدن 31 درصد پرونده‌های شوراهای حل اختلاف گلستان به صلح

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram