Hezar Khatm 011تورکمن نیوز - اخبار گنبد کاووس: روز گذشته در سالن ورزشی چای بوئی مراسم هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) به همت حوزه علمیه خواهران امهات المومنین گنبد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، صبح روز پنجشنبه مراسم هزار ختم شریف قرآن مجید به مناسبت مولود النبی (ص) به همت حوزه علمیه خواهران امهات المومنین گنبد به مناسبت هفته وحدت امت اسلامی در سالن ورزشی چای بوئی برگزار شد.

استاد مدرسی یکی از بانیان و بنیانگذاران این مراسم دینی و عرفانی در گنبد کاووس در خصوص این مراسم به خبرنگار ما گفت: این مراسم تنها به همت خواهران حوزه امهات المومنین و فقط با کمک و خیرات مردم منطقه برگزار شده و هر کسی در توانش بوده خیرات داده و مراسم باشکوهی که امروز میبینید برگزار شد.

وی تصریح کرد؛ امسال تمام امور اجرایی و برنامه ریزی این مراسم را خود خواهران انجام دادند و به صورت نوعی خودآزمایی برای خواهرانمان بود که تواناییهایشان را محک بزنند و خدارا شاکریم که کاملا سربلند بودند و مراسم باشکوهی را که شاهد هستیم برگزار کردند.

آخوند مدرسی افزود: در این مراسم دکتر آنه طواق آخوند گلشاهی در خصوص طلب علم برای خواهران یک فریضه دینی است سخنرانی کرد و در بخش فرهنگی نیز نورمحمد بازیار اشعاری در وصف حضرت رسول اکرم (ص) گفت.

در خاتمه گفت: این مراسم میتواند خیلی باشکوهتر و قویتر از این برگزار شود اما کمک مسئولین شهرستان را میطلبد تا حداقل در مسائل مالی ما را یاری کنند تا کمبودها و کاستی هایی که پیش می آید بتوانیم برطرف کنیم و با اطلاع رسانی و برنامه ریزیهای منسجم جمعیت حال حاضر را به چند برابر برسانیم و خواهران و برادرانمان را به اینگونه مراسم دینی و عرفانی جذب کنیم.

 

 

 

مطالب مرتبط:

حضور گزینه سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشور در مسابقات قهر

سبحانی: زكات سرمایه بزرگ الهی به محرومان است

به دلیل روستاهای حاشیه جاده مینودشت - گالیکش، از محور جایگزی

راه اندازی دومین کمپ بانوان گلستان در گنبدکاووس

برگزاری هفته شانزدهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد

برگزاری کنگره 15 هزار نفری رزمندگان گلستان در گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram