Moalem TN 35اخبار فرهنگی - ترکمن‌نیوز - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به نگاه ویژه دولت یازدهم به پرداخت مطالبات فرهنگیان، گفت: مجموعه اقدامات دولت، نور امید را در فرهنگیان زنده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  محمدتقی نظرپور روز دوشنبه در مراسم تجلیل از 46 معلم نمونه گنبدکاووس در موسسه آموزش عالی غیردولتی شمس این شهرستان، اظهار داشت: دولت در سایه درک درست از اهمیت نظام آموزش و پرورش و نقش، جایگاه و منزلت معلمان، توجه ای ویژه به این نهاد زیربنایی و پرداخت مطالبات فرهنگیان دارد.
وی گفت: اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما تلاش های دولت باعث شده که قشر معلم همه هم و غم خود را برای تعلیم و تربیت نسل آینده ایران اسلامی بکار گیرد.

Moalem TN 41

نظرپور، معلمان را حافظان فرهنگ، اندیشه و سعادت و بهروزی نسل آینده دانست و اضافه کرد: توجه مسئولان به دغدغه های فرهنگیان درحوزه های مختلف ضروری است، زیرا جامعه ای که به دغدغه های این قشر توجه نکند، هرگز در مسیر توسعه و تعالی گام بر نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: بدون وجود معلمان نمی توان تصویری روشن از آینده ساخت زیرا نسل فردای ایران اسلامی درسایه مهر و محبت و آموزش معلمان، آمادگی و توانایی لازم برای خدمت به جامعه را پیدا می‌کند.

لینک‌ مرتبط با این خبر:

مطالب مرتبط:

انتقاد عضوی شورای شهر گرگان به کمبود صندوق‌های رأی

بیش از ۶ هزار گلستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

بارها روییدیم و بارها پژمردیم

سفر معاون اول رییس جمهور به گلستان

حضور زنان در ورزشگاه احتیاج به یک جایگاه مجزا دارد

ظرفیت پذیرش داوطلبان کنکور دانشگاه فرهنگیان چند شهر گلستان ب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram