TurkmensNews Telegram TN

Baran 18 Tاخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز- مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه پرفشار به استان گفت که پیش بینی بارش باران و کاهش دما از پیامدهای حضور یک هفته‌ای این سامانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از ایرنا، نوربخش داداشی ظهر یکشنبه در نمابری که به ایرنا ارسال کرد، اظهار داشت: براساس تحلیل گروه پیش‌بینی و هشدار تا اواخر هفته جاری آب و هوای استان گلستان تحت تاثیر امواج پرفشار خواهد بود و طی دو مرحله استان شاهد پیامدهای آن همچون ابری شدن هوا و باران است.
وی بیان کرد: مرحله اول تاثیرگذاری این سامانه از اول هفته جاری (شامگاه شنبه) آغاز شده وتا روز دوشنبه ( فردا )ادامه دارد .
مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: این موج ضعیف بارش زیادی به همراه ندارد و شدت ناپایداری آن نیز از سطح کمتری در استان برخوردار است .
داداشی ادامه داد: موج دوم تاثیرگذاری این سامانه بارش‌زا از دوشنبه شب آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
وی گفت: افزایش ابر، وزش باد موقتی و نسبتا شدید، رگبارو آذرخش (رعد وبرق) و کاهش 5 تا 7 درجه ای دما از پیامدهای این سامانه در گلستان خواهد بود.
به گفته مدیرکل هواشناسی گلستان؛ اوج بارش و ناپایداری هوا در روز سه شنبه اتفاق می افتد و روز پنجشنبه از میزان فعالیت سامانه کاسته خواهد شد.
از سوی دیگر براساس اعلام مدیریت راه‌های گلستان هوای مناطق مختلف استان در روز یکشنبه (امروز) نیمه ابری تا تمام ابری است.
از سوی دیگر ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان روز گذشته اعلام کرده بود که با توجه به احتمال بارش 70 تا 100میلیمتری باران از روز سه‌شنبه به بعد، احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

بی‌گناه نباید در بند باشد/مجرم، مجرم است حتی اگر...

انتخابات شوراها در ۱۰۷ روستای گلستان برگزار نمی شود

حال و هوای بازار نفت پس از کریسمس/ شرط گرانی قیمت نفت در سال

استان گلستان قطب‌ بیماری‌های سرطان/برآورد بیش از یک‌میلیارد

نمایشگاه نقاشی بین المللی در گنبدکاووس

مجروحان منا در کنار بیماران مبتلا به کرونا بستری شده‌اند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram