TurkmensNews Telegram TN

Barandegiاخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز:  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت: بارندگی در استان گلستان از بامداد امروز آغاز شده و تا روز سه‌شنبه به صورت متناوب ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گرگان اظهار داشت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان گلستان از بامداد امروز بارش باران در مناطق مختلف استان آغاز شده و اکنون بارش باران از شهرهای گرگان، گنبدکاووس و کلاله گزارش شده است.

وی افزود: از بعدازظهر امروز به تدریج با تشدید جریانات سرد و مرطوب شمالی، بارش متناوب باران در مناطق مختلف استان، در ارتفاعات بارش پراکنده برف، احتمال رعدوبرق، کاهش دمای هوا بین 10 تا 12 درجه و در برخی مناطق تشکیل مه پیش‌بینی می‌شود.

رحمان‌نیا تصریح کرد: برای فردا نیز بارش باران و برف در مناطق کوهستانی و مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود اما بارش‌ها در مناطق میان دشت و شمال استان کمتر است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان افزود: به علت شدت بارش باران در روز سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت، آبگرفتگی برخی معابر عمومی و در ارتفاعات به علت بارش برف و پدیده مه، اختلال در ترددهای جاده‌ای مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

رحمان نیا اظهار داشت: این روند تا اواخر روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین ماه در استان گلستان ادامه دارد./تسنیم

مطالب مرتبط:

بدهی 1200 میلیارد ریالی ادارات گلستان به پیمانکاران و شهردار

منصور طبری : چرا اداره ثبت احوال گلستان با نام ترکمنی مخالفت

برگزاری دورهای آموزشی برای کارکنان شرکت گاز گلستان در سال گذ

اتباع خارجی در استان گلستان تحت پوشش بیمه قرار می‎گیرند

دکتر خاکی: 18 نفر از داوطلبین در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قل

صادرات بیش از ۱۳۸ میلیون دلار کالا از گمرکات استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram