TurkmensNews Telegram TN

Barf 26 Bاخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز: اداره کل هواشناسی گلستان با پیش‌بینی کاهش دما و بارش برف و باران از چهارشنبه شب دراستان، نسبت به کاهش محسوس دما، طوفانی شدن دریا، بارندگی متناوب و اختلال در ترددها در اواخر هفته هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مدیرکل هواشناسی گلستان گفته که از چهارشنبه شب سامانه بارشی و سرد بتدریج وارد گلستان می‌شود و در مدت حضور دو روزه در استان، دمای هوا بین 8 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت .
نوربخش داداشی اظهار کرد: وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا، بارندگی متناوب، مه غلیظ و یخبندان در این مدت در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
وی بیان کرد: در این مدت تردد در مسیر‌های کوهستانی دچار اختلال شده و اتخاد تهمیدات لازم برای پیشگیری از سوانح جاده‌ای ضروری است.
مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: با عبور این سامانه از شنبه شب هفته آینده و کاهش ناپایداری‌ها، شرایط جوی استان پایدار می‌شود ،اما سرما و یخبندان تا اواخر وقت روز یکشنبه تداوم خواهد داشت.
روز و شب گذشته نیز نقاط مختلف استان گلستان شاهد بارش برف و باران پراکنده بود که امروز این ناپایداری‌ها کاهش یافته است.
رئیس پلیس راه گلستان صبح سه شنبه گفت: با وجود بارش برف و باران روز و شب گذشته، تمامی جاده‌های استان باز ،اما لغزنده است و رانندگان برای تردد بویژه در مسیرهای کوهستانی احتیاط کنند.
سرهنگ علی عبدی اظهارداشت: همچنین رانندگان به منظور تردد در محورهای کوهستانی 'توسکستان' در مسیر گرگان به شاهرود و 'خوش ییلاق' در مسیر آزادشهر به شاهرود؛ لوازم ایمنی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
هم اینک هوای بیشتر نقاط گلستان ابری بود، وضعیت جوی گرگان مرکز استان ابری و دما 7 درجه سانتیگراد است./ایرنا

مطالب مرتبط:

برد و باخت در بسکتبال شهرداری گرگان باید جوانمردانه باشد

بازگرداندن یكهزار هكتار جنگل و مرتع از متصرفان توسط منابع طب

مساجد اهل تشیع و تسنن بندرترکمن آماده استقبال از روزه‌داران

هیأت اجرایی و هیأت نظارت انتخابات گنبد با موضوع بررسی شعب اخ

پیام تبریک انتصاب رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی گلستا

ارزش لژیونرهای ایرانی در اروپا و خلیج فارس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram