TurkmensNews Telegram TN

Hava Golestanاخبار هواشناسی گلستان - تورکمن نیوز: پس از چند روز پایداری موقت وضعیت جوی، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان خبر داد که موج جدید هوای سرد و بارشی از اواخر وقت امروز پنجشنبه وارد استان شده و باعث کاهش دمای هوا تا 10درجه سانتیگراد و اختلال در ترددهای جاده ای می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  محمدرضا رحمن نیا با ارسال نمابری به ایرنا اعلام کرد: پیامد فعالیت این سامانه سرد؛ وزش باد، کاهش دما، بارش باران و برف و مه خواهد بود.
وی بیان کرد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، کاهش دمای تا 10 درجه سانتیگراد دور از انتظار نیست و این سامانه هوایی که با ریزش برف بویژه در مناطق کوهستانی همراهی می شود، باعث اختلال در ترددهای جاده ای نیز خواهد شد.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان افزود: این سامانه سرد و بارشی از اواسط روز جمعه از استان خارج خواهد شد و پس آن به تدریج از میزان ابرها کاسته می شود.
هم اکنون وضعیت جوی گرگان مرکز استان گلستان تمام ابری و دما 7 درجه سانتیگراد بالای صفر است، سرعت وزش باد نیز 29 کیلومتر در ساعت می باشد.

مطالب مرتبط:

سبد کالایی ماه مبارک رمضان به چه کسانی تعلق می‎گیرد؟

کاهش 50 درصدی قاچاق کالا و ارز در سال 95

امام جمعه گنبدکاووس: حمایت مسلمانان جهان از فلسطین تا روز آز

دانشگاه آزاد به دنبال قطعی کردن قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانو

هوای گلستان بارانی، برفی و جاده‌‌ها لغزنده است/ رانندگان احت

گروه کوهنوردی "سرو" به مناسبت هفته درختکاری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram