TurkmensNews Telegram TN

b_300_300_16777215_00_images_Elmi_FanAvari_Goshi-Hoshman_01.jpgتورکمن نیوز- فناوری: محصول جدید بلک بری نه تنها از نام عجیبی سود می برد بلکه طراحی ظاهری آن نیز عجیب و متمایز است. بلک بری پاسپورت نمایشگری بزرگ و صفحه کلید کامل کوئرتی را ارائه می کند که امکان نوشتن سریع متن را فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

  بلک بری همواره پرچمدار ایمیل در حال حرکت بوده و اکنون نیز صفحه کلید فیزیکی پاسپورت با بخش پیام رسان فوق العاده سیستم عامل بلک بری 10 پشتیبانی می شود.

 

محمد مهدی حیدرپور - در گذشته ای نه چندان دور هنگامی که از بکارگیری تلفن همراه برای کارمندان یک شرکت صحبت می شد، تیم فناوری اطلاعات هر شرکتی تنها یک گزینه را مد نظر قرار می داد و آن چیزی جز موبایل های هوشمند بلک بری نبود.

 

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، اما امروزه شرایط دستخوش تغییرات گسترده ای شده و با افت چشمگیر محبوبیت تلفن های همراه بلک بری فضا برای رقبا به منظور حضور در بخش کسب و کار فراهم شده است. اپل، سامسونگ، نوکیا، و اچ‌تی‌سی از جمله شرکت هایی هستند که بخشی از بازار موبایل های هوشمند مناسب کسب و کار را به خود اختصاص داده اند.

 

این مساله برای خریداران تجاری بالقوه فوق العاده است زیرا به دامنه انتخاب وسیع‌تری دسترسی داشته و بهترین تلفن همراه را با توجه به نیازهای کسب و کار خود انتخاب می کنند. در ادامه و بدون ترتیبی خاص برخی از بهترین موبایل های هوشمند برای استفاده در کسب و کار و کاربران تجاری را معرفی می کنیم.

 

بلک بری پاسپورت: قهرمان ایمیل

 

b_500_500_16777215_00_images_Elmi_FanAvari_Goshi-Hoshman_02.jpg

 

محصول جدید بلک بری نه تنها از نام عجیبی سود می برد بلکه طراحی ظاهری آن نیز عجیب و متمایز است. بلک بری پاسپورت نمایشگری بزرگ و صفحه کلید کامل کوئرتی را ارائه می کند که امکان نوشتن سریع متن را فراهم می کند. بلک بری همواره پرچمدار ایمیل در حال حرکت بوده و اکنون نیز صفحه کلید فیزیکی پاسپورت با بخش پیام رسان فوق العاده سیستم عامل بلک بری 10 پشتیبانی می شود. پشتیبانی فوق العاده بلک بری از کاربران تجاری امتیاز بزرگ پاسپورت محسوب می شود.

 

بلک بری کلاسیک و بلک بری Z30 از دیگر گزینه هایی هستند که می توان مد نظر قرار می داد.

 

اچ‌تی‌سی وان M8: برتری کلی

 

b_500_500_16777215_00_images_Elmi_FanAvari_Goshi-Hoshman_HTC.png

 

پس از تقریبا یک سالی که از زمان عرضه اچ‌تی‌سی وان M8 به بازار می گذرد این تلفن همراه همچنان در میان برترین های بازار قرار دارد. اگر در پی یک موبایل هوشمند اندرویدی کامل هستید، وان M8 یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

 

بدنه فلزی و با کیفیت این موبایل هوشمند امکان رقابت با آی‌فون را فراهم می کند در شرایطی که پردازش هرکاری به بهترین شکل ممکن به واسطه سخت افزار قدرتمند اچ‌تی‌سی وان M8 امکان‌پذیر است. این موبایل هوشمند از عمر باتری خوبی سود می برد و حالت ذخیره نیرو اچ‌تی‌سی در شرایطی که امکان برقراری تماس ها و دریافت پیام های متنی و ایمیل را فراهم می کند می تواند عمر باتری بیش از یک روز را نیز امکان‌پذیر سازد. نمایشگر 5 اینچی فول اچ‌دی مشاهده هر چیزی از ایمیل تا ویدئو را لذت بخش می کند و درگاه کارت حافظه فضای ذخیره سازی بیشتر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

آی‌فون 6، سونی اکسپریا Z3 و موتورولا موتو X (2014) از دیگر گزینه هایی هستند که می توان مد نظر قرار داد.

 

سامسونگ گلکسی نوت 4: تفکر تصویر بزرگ

 

b_500_500_16777215_00_images_Elmi_FanAvari_Goshi-Hoshman_Samsung.jpg

 

 

انجام همزمان چند وظیفه یا مالتی تسکینگ بخشی از بسته کسب و کار امروزه محسوب می شود و موبایل هوشمند گلکسی نوت 4 با نمایشگر 5.7 اینچی QHD، قلم S Pen و سخت افزار قدرتمند یکی از بهترین گزینه ها برای تحقق آن است.

 

طول عمر بالای باتری و حافظه ذخیره سازی قابل افزایش همواره از ویژگی های سری گلکسی نوت بوده اند اما در مدل جدید طراحی زیبا و کیفیت ساخت بهبود یافته نیز جلب توجه می کنند. فریم فلزی گام بزرگی رو به جلو برای سامسونگ محسوب می شود و قلم S Pen از دقت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده است که نوشتن و مالتی تسکینگ را بیش از پیش تسهیل می کند. کار با دو اپلیکیشن به صورت همزمان در کنار هم بهره‌وری را افزایش می دهد.

 

آی‌فون 6 پلاس، گوگل نکسوس 6 و ال جی G3 از دیگر گزینه هایی هستند که می توان مد نظر قرار داد.

 

نوکیا لومیا 1520: رهبر ارکستر مایکروسافت

 

 

b_500_500_16777215_00_images_Elmi_FanAvari_Goshi-Hoshman_Nokia.jpg

 

 

اگر کسب و کار شما سرمایه گذاری قابل توجهی در اکوسیستم مایکروسافت یعنی سیستم عامل ویندوز انجام داده است به همراه داشتن یک موبایل هوشمند ویندوز فونی می تواند همه چیز را کامل کند. لومیا 1520 از قدرت سخت افزاری بالایی سود می برد و نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی و دوربین توانمند 20 مگاپیکسلی، آن را به گزینه ای ایده آل برای کسب و کار مبدل می کنند.

 

اپلیکیشن آفیس امکان کار با فایل های آفیس حتی در حال حرکت را فراهم می کند. لومیا 1520 از رابط کاربری شیک ویندوز فون سود می برد و در نسخه 8.1 ویژگی های بیشتری به آن افزوده شده اند تا رقابت نزدیک‌تری با اندروید و iOS داشته باشد.

 

نوکیا لومیا 930، اچ‌تی‌سی وان M8 ویندوزی و نوکیا لومیا 630 از دیگر گزینه هایی هستند که می توان مد نظر قرار داد./ عصر ایران

 

 

مطالب مرتبط:

دو مصیبت برای یک خانواده از محله چای‌بوئی گنبد

تمایل اندک زنان گلستان برای اهدای خون

برای توسعه شهرستان از هر ظرفیتی استفاده خواهیم کرد

استاندار: مهندسان گلستانی طرح‌های خلاقانه برای زیست بهتر ارا

مرثیه‌ای برای تعطیلی چندباره فرودگاه کلاله

هیات نظارت از افراد بی‌طرف برای صندوق‌های رای استفاده کند‌ /

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram