Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/Havades/Khareji/sale-2016/حادثه_تروریستی_بلژیک.jpg'
There was a problem loading image 'images/Havades/Khareji/sale-2016/حادثه_تروریستی_بلژیک.jpg'

حادثه تروریستی بلژیکتورکمن نیوز - اخبار حوادث: هویت سه نفر از عاملان انفجارهای انتحاری در پایتخت بلژیک که همگی با حملات پاریس مرتبط بودند، شناسایی شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: سه نفر از عاملان انفجارهای بروکسل با انگشت نگاری شناسایی شدند. این سه نفر با "صلاح عبدالسلام،" طراح انفجارهای پاریس که چند روز پیش دستگیر شد، در ارتباط بوده اند. دو نفر از آنها برادر و نزد پلیس چهره ای شناخته شده بودند. "نجیم العشراوی" نیز یکی دیگر از عاملان حملات انفجاری بوده و گفته می شود از طراحان انفجارهای پاریس بوده است.

گزارشگر این شبکه گفت: یکی از این افراد نجیم العشراوی نام دارد. این فرد یک بلژیکی است و دی ای ان وی زمینه ساز شناسایی هویتش بوده است. رد پای العشراوی در هر بخش از انفجارهای پاریس دیده می شود. دی ای ان وی روی تمامی کمربند‌های انفجاری بکار گرفته شده در انفجارهای سیزدهم نوامبر پاریس کشف شده است. عامل انفجارهای باتاکلان (پاریس) پیش از عملیات به وسیله پیامک با العشراوی ارتباط برقرار کرده است. وی در یکی از این پیامک ها برای العشراوی نوشته است: «کار آغاز شد». چند روز بعد العشراوی پول لازم برای فرار یکی دیگر از طراحان انفجارهای پاریس را فراهم کرده بود. دو نفر دیگری که در انفجارهای بروکسل شرکت داشتند، با انفجارهای پاریس نیز مرتبط بوده اند. این دو نفر برادر هستند و خالد و ابراهیم البکراوی نام دارند. اثر انگشت این دو موجب شناسایی آن ها شده است. ابراهیم خود را در فرودگاه منفجر کرد. تصویر وی چند دقیقه پیش از انفجار بوسیله دوربین های محافظتی ضبط شده است. خالد نیز با یک عملیات انتحاری مترو را هدف قرار داد. این دو برادر نیز تحت تعقیب بوده اند و نقش تامین کننده امکانات لازم برای عملیات را ایفا کرده اند.

برادر کوچکتر به اجاره کردن یک واحد مسکونی در منطقه شارل روا با هویت جعلی متهم است. وی یک روز پیش از سیزدهم نوامبر و روز عملیات در پاریس، از این محل به عنوان پایگاهی برای اعزام این گروه کماندویی استفاده کرده بود. اثر انگشت بلال حذفی و عبدالحمید ابوعود عاملان انفجارهای پاریس نیز در این مکان کشف شده است. نقش این دو برادر در اقدامات انجام گرفته تایید شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

شناسایی پیکر 461 جان‌باخته ایرانی فاجعه منا

انصراف سه کاندیدا در گنبدکاووس

اعزام سه بازیکن گلستانی به اردوی تیم ملی فوتبال

شناسایی 35 غار در شهرستان گالیکش

عامل گروگان‌گیری و تیراندازی در تگزاس ایرانی بود!

پرونده‌های حوزه پلیس فتا گنبد سه برابر افزایش یافته است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram