Fransva 19 Fاخبار جهان-تورکمن‌نیوز: فرانسوا فیون نامزد حزب جمهوری خواهان حزب راست فرانسه به غرب و روسیه در خصوص سوق یافتن به سمت رویارویی مستقیم تحت تاثیر حمله موشکی آمریکا به سوریه هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه خبری العهد، فرانسوا فیون نامزد جمهوری خواهان  به غرب و روسیه در مورد لغزش به سمت رویارویی مستقیم تحت تاثیر حمله موشکی آمریکا به سوریه هشدار داد.

رویارویی مستقیم غرب و روسیه بسیار خطرناک است

وی در اظهاراتی که در یک تبلیغات انتخاباتی ایراد کرد، گفت، حملات آمریکا که می توان آن را خشم حاصل از حملات شیمیایی دانست، نباید به سمت رویارویی مستقیم بین کشورهای غرب از یک سو و روسیه و ایران از سوی دیگر سوق یابد زیرا چنین اقدامی بسیار خطرناک است.

اروپا تابع مشی آمریکا نباشد

فیون ادامه داد، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی نباید به رویکرد آمریکا در قبال سوریه ملحق شوند و همه کشورها باید متوجه میزان خطر دخالت نظامی در منطقه خاورمیانه باشند.

وی افزود، فرانسه باید در این شرایط صدای خود را بالا برده و ابتکار عمل خاص خود را در پیش بگیرد نه اینکه بدون فکر تابع سیاست خارجه واشنگتن باشد به ویژه اینکه چه بسا مشی واشنگتن با گذشت زمان تغییر کند.

مطالب مرتبط:

ماجرای خواندنی مستندی که نمی‌توان درباره ترکمن‌ها ساخت

رایزنی ظریف و همتای ترکمن درباره توسعه همکاری‌های اقتصادی و

انجمن شعر و ادب ترکمنی میراث / انتخابات هیئت مدیره جدید

رای کمیته انضباطی درباره سه بازیکن جواهری گنبد/3 بازیکن آزاد

دیپلماسی ورزش ترکمنستان در جهت منافع صلح و پیشرفت تعامل+تصاو

هفته نهم، هفتمین باخت والیبال گنبدکاووس/تیم هاوش شباهتی به ت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram