Mikel Flin 21 Eاخبار جهان-تورکمن‌نیوز: یک روزنامه مشهور آمریکایی نوشت مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی دولت آمریکا از دولت ترکیه پول گرفته تا برای پیشبرد منافع آنکارا لابی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی دولت ترامپ که پیش از این به دلیل افشای ارتباطاتش با سفیر روسیه در واشنگتن در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مجبور به استعفا شده، اذعان کرده است که سال گذشته به عنوان یک مامور خارجی فعالیت می کرده تا منافع دولت ترکیه را در مناقشه با آمریکا، پیش ببرد.

این ماموریت شگفت آور فلین سئوالات و ابهامات جدیدی را درباره فعالیت‌های مرموزش به وجود آورده است، کسی که تنها 24 روز به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید فعالیت کرده است.

اکنون که فلین سمتی در دولت ترامپ ندارد، ارتباطاتش با شخصیت‌های خارجی به یک دردسر جدید برای کاخ سفید تبدیل شده است. فلین تا روز سه شنبه گذشته، این مساله را به وزارت دادگستری آمریکا اطلاع نداده بود که برای پیشبرد منافع ترکیه، از آنکارا بیش از 500 هزار دلار پول د ریافت کرده است.

گرچه فلین ظاهرا به طور مستقیم از دولت ترکیه پول نگرفته است ولی مالک شرکت "اینوو" که او را استخدام کرده، یک تاجر آمریکایی ترکیه ای است که روابط نزدیکی با رهبران آنکارا دارد.

کاخ سفید نیز که با دردسر تازه ای روبرو شده، اعلام کرده است که ترامپ وقتی قصد داشته فلین را به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید معرفی کند، هیچ اطلاعی نداشته است که او به عنوان یک مامور خارجی فعالیت می کرده است.

ولی یک منبع آگاه تاکید کرد که ترامپ از این مساله اطلاع داشته و وکیل فلین پیش از این به وکیل ترامپ اطلاع داده بود که مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید با شرکت اینوو همکاری می‌کند.

مطالب مرتبط:

نقش 7 درصدی گلستان در تامین امنیت غذایی کشور

دعوت 12 گلستانی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

دعوت بوکسور گنبدی به تیم ملی

ابلاغ لوح ثبت ملی چهار اثر میراث طبیعی گلستان

سردار آزمون مسابقه تیم ملی را از دست داد

دعوت 19 بازیکن به تیم ملی والیبال بانوان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram