Nataniaho 01اخبار جهان-تورکمن‌نیوز: پلیس رژیم صهیونیستی از بازجویی سه ساعته از نخست وزیر این رژیم بواسطه درگیر بودن وی در پرونده فساد مالی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،به نقل از خبرگزاری فرانسه، «بنیامین نتانیاهو» شب گذشته به مدت سه ساعت در منزل شخصی خود از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت.

این بازجویی در حالی انجام شد که بیرون منزل نتانیاهو مملو از عکاسان و خبرنگاران برای ثبت لحظه ورود و یا خروج بازجویان به منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش از این گزارش داده بود که دادستان کل این رژیم دستور داده است تا تحقیقات کیفری پیرامون اتهامات فساد و ارتشاء علیه «بنیامین نتانیاهو» آغاز شود.

این شبکه اعلام کرد که پس از نُه ماه تحقیقات پلیسی، بنیامین نتانیاهو به منظور ارائه شواهد و مدارک پیرامون دو موضوع به دادگاه احضار خواهد شد. گفتنی است تاکنون جزئیاتی از این دو موضوع مورد اشاره، ارائه نشده است.

سخنگوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با رد این اتهامات، آنها را «پوچ و مهمل» خواند. بر اساس اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی، انجام تحقیقات محرمانه درباره فساد نتانیاهو، از ماه ژوئن آغاز شده است.

البته پیشتر و بطور ملموس تحقیقاتی درباره فساد مالی همسر نتانیاهو انجام شده بود.

یکی از عمده اتهامات نتانیاهو در این تحقیقات مربوط به ادعای دریافت یک میلیون یورو رشوه از فردی به نام «آرنائو میمران» (Arnaud Mimran) از بازرگانان معروف فرانسوی است که چندی پیش به اتهام فساد مالی به هشت سال زندان محکوم شد.

میمران در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات خود گفته بود که وی در سال ۲۰۰۹ این پول را به نتانیاهو داده است.

 

مطالب مرتبط:

بدهی 1200 میلیارد ریالی ادارات گلستان به پیمانکاران و شهردار

با دویدن از ابتلا به دیسک کمر جلوگیری کنید

2 تصادف در ورودی محور جنگل گلستان به بجنورد 17مجروح داشت

گازرسانی به 64 روستای شهرستان مینودشت

دستور رئیس جمهور به دستگاه‌ها برای تسهیل و سرعت در انتقال قر

هیئت اجرایی مسابقات اسبدوانی پائیزه کشور به استان گلستان واگ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram