hosein abei mehrizi 01تورکمن نیوز- اخبار اقتصادی: معاون وزیر صنعت با بیان اینکه باید امسال در یک حرکت جدی با تداوم و توسعه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جریان جدیدی را در حوزه اقتصادی به وجود آوریم،گفت: امسال وزارت صنعت در مسیر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای را به بخش تولید می‌کند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، حسین ابوئی مهریزی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هر‌ساله با توجه به مقتضیات و شرایط کشور نام هایی را برای سال تعیین می‌کنند، اظهارداشت: امسال کشور در فضای روشنی قرار گرفته و مقام معظم رهبری هم تأکیدات زیادی را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند.

وی با بیان اینکه باید امسال در یک حرکت جدی با تداوم و توسعه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جریان جدیدی را در حوزه اقتصادی به وجود آوریم، افزود: مقام معظم رهبری در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکیدات زیادی را بر اجرای این سیاست ها با محوریت بخش خصوصی دارند که این موضوع باید مورد توجه تمام بخش ها قرار گیرد.

معاون وزیر صنعت اضافه کرد: اقتصاد بدون تولید بی معنا است و باید توسعه این حوزه مورد توجه تمام بخش ها قرار گیرد. البته به اعتقاد بنده صرفاً دولت متولی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیست بلکه اجرای این سیاست ها باید از سوی تمام بخش ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت صنعت هم در راستای برنامه‌های دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را انجام خواهد داد، گفت: امسال وزارت صنعت در مسیر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای را به بخش تولید می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

لیاقی: امنیت موجود در کشورمان نعمت بزرگیست

اعطای عنوان افتخاری« عضو آکادمی ملّی علوم گرجستان» به رئیس ج

سالروز درگذشت امام‌جمعه فقید اهل سنت گنبد کاووس/هشت سال از ر

بخشدار جرگلان به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

10 نشانه مخفی در بدن، خبر از ابتلا به بیماری‌های تیروئید می‌

ورزش ایران در هفته ای که گذشت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram