morgh 26 sh01اخبار اقتصادي- توركمن‌نيوز: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به کاهش یک هزار و 100 تومانی قیمت مرغ در هفته‌های اخیر گفت: قیمت هر کیلو مرغ زنده به کیلویی 4 هزار و 900 تومان رسیده و در حال حاضر با قیمت کیلویی 7 هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مهدی یوسف خانی در خصوص تغییرات قیمت مرغ در هفته جاری بیان کرد: قیمت هر کیلو مرغ نسبت به هفته‌های گذشته با یک هزار و 100 تومان کاهش در حال حاضر با قیمت کیلویی 7 هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو مرغ زنده به کیلویی 4 هزار و 900 تومان رسیده و هر کیلو مرغ آماده طبخ در عمده فروشی‌‌ و درب کشتارگاه‌ها به 6 هزار و 650 تومان و تحویل درب واحدهای صنفی 6 هزار و 800 تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص قیمت اجزای مرغ تصریح کرد: قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 500 تومان، ران مرغ بی کمر 7 هزار و 500 تومان، سینه با کتف 13 هزار تومان، فیله مرغ 16 هزار و 500 تومان و سینه بدون کتف 14 هزار تومان است.

یوسف خانی در توضیح تغییرات قیمت تخم مرغ در بازار گفت: قیمت هر کیلو تخم‌مرغ با ثبات نسبت به هفته گذشته کیلویی 5 هزار و 750 تومان و شانه‌ای 11 هزار و 500 است.

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

پرداخت 60 درصد بهای گندم خریداری شده در گالیکش به کشاورزان

سومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در گرگان برگزار می ش

اقتدار پليس براي مجرمان و رحمت پليس براي مردم است// اجراي 10

برگزاری کنگره ۶۰۰ شهید اهل سنت در آق‌قلا

کشف ۱۹۴ هزار داروی غيرمجاز در گلستان

تلاش دولت ایجاد وحدت بیشتر در جامعه است/ دولت بالاترین قدم‌ه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram