Kar o refah 29 F 1اخبار اقتصادی-تورکمن نیوز-  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان؛ هفته کار و کارگر را فرصتی برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور بیان کرد و گفت: استفاده از تولیدات داخلی، حمایت ازکارگر ایرانی است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،سعید مازندرانی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر (5 الی11 اردیبهشت) ،افزود: اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و وظیفه عمومی بوده و هفته کار وکارگر زمانی برای یادآوری این ارزش ها است.
وی تصریح کرد: استفاده از تولیدات داخلی ضرورتی برای همه آحاد جامعه در راستای رونق بخش تولید و حمایت از کارگران ایرانی است و این اداره کل نیز تلاش دارد که در این هفته از گوشه ای از زحمات این قشر قدر‌دانی کند.
مازندرانی همچنین ادامه داد: توجه به کارگران نباید منحصر به هفته کارگر باشد و همه دستگاه‌ها، تشکل‌ها و سازمان‌ها در جهت حل مشکلات جامعه کارگری باید تلاش کنند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه نیز گفت که مردم ما به بلوغ فکری رسیده اند و خودشان بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و وظیفه ما فقط تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.
‌وی اضافه کرد که حضور مردم بزرگترین گزینه روی میز ملت در برابر بدخواهان و دشمنان این کشور و نظام است و باعث می شود تمام معادلات آنها تغییر کند.
به گفته وی؛ کارگران نیز که همیشه در همه صحنه‌ها و مشکلات کشور و برای حفظ دستاوردهای انقلاب ایستادگی کرده اند در انتخابات پیش رو نیز همراه سایر اقشار جامعه حضور گسترده خواهند داشت./ایرنا

مطالب مرتبط:

استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخابات،خط قرم

خیز زنان ایرانی برای المپیکی شدن

تاکید فرماندار ویژه برلزوم استفاده از بسته‌های تشویقی دولت ب

دانشجویان ایرانی با لباس منقش به «روباه ترکمن» در یونیورسیاد

با استفاده از ظرفیت‌های منطقه در راستای ایجاد اشتغال و رفع ب

جایزه جامعه ریاضیات اروپا برای یک زن ایرانی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram