havaاخبار اقتصادی-تورکمن‌نیوز:  مدیر عامل هما گفت:«در حال حاضر بحث مسائل بانکی و مالی مطرح است که اگر این موضوع حل شود، تا آخر ماه هواپیما سوم هم وارد می شود.»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  فرهاد پرورش در یک نشست خبری اظهار داشت:«شرکت هما یک سرمایه ملی است و شرکتی است که 40 سال قبل مسیر تهران- نیویورک را می رفت.»

وی افزود:«اتفاقی که در گذشته در صنعت هوایی کشور رخ داد مشکلاتی را برای ما به وجود آورد. اما ما توانستیم با وجود همه محدودیت ها بر مشکلات فایق آییم. مثلا در گذشته فقط برای سوخت 4 هزار نشست و برخواست اضافه داشتیم.»

مدیر عامل هما متذکر شد:« ما در حال حاضر به دلیل نداشتن هواپیما مناسب برای مسیرهای مختلف بازار را از دست می دهیم. بهترین کار بعد از برجام قراردادهای هوایی و خرید هواپیما بود.»

پرورش عنوان کرد:«خوشحالم امروز دومین فروند هواپیمای ایرباس وارد آسمان ایران شد و امیدواریم در دوره ده ساله حداکثر هواپیما ها را وارد کشور کنیم.»

وی گفت:« هواپیمای A330 یک هواپیمای دور برد و پهن پیکر است و شبکه ملی هما را به خوبی پوشش خواهد داد. به همین ترتیب هما می تواند به راحتی با شرکت های هواپیمایی بین المللی رقابت کند.امیدواریم روزانه 14 الی 15 ساعت از این هواپیما استفاده کنیم.»

مدیرعامل هما درباره اصلاح ساختار این شرکت هوایی اظهار داشت:«مصویه ای هییت وزیران چند سال قبل داشته که ساختار هما اصلاح شود. برای مثال یکی از آن ها صندوق بازنشستگی هما است. بر این اساس در این اصلاح ساختارهما باید در فرآیند خصوصی سازی و عرضه وارد شود. در این رابطه بخش مهمی از کار انجام شده است. البته سرعت کار کند بوده و موانعی وجود دارد اما من امیدوارم تا 5 الی 6 ماه دیگر کار به نتیجه برسد.»

پرورش در ادامه درباره زمان ورود هواپیمای بعدی گفت:«این هواپیمایی که امروز آمده قرار بود 10 روز قبل بیاید. بنابراین به طور طبیعی ممکن است کارها به موقع انجام نشود.»

وی عنوان کرد:« مراحل کار ورود هواپیما بعدی توسط تیم هما درحال انجام است و اگر همه چیز به خوبی پیش رود، یک هفته کار طول می کشد.»

مدیرعامل هما تصریح کرد:« الان بحث مسائل بانکی و مالی مطرح است که اگر حل شود تا آخر ماه هواپیما سوم می آید.»

پرورش متذکر شد:« در سه ماهه سوم سال 2017 باید 4 فروند هواپیما طبق قرارداد با ایرباس تحویل بگیریم. در سال 2018 نیز هواپیمای بدنه وسیع و نیز هواپیما 321 را تحویل خواهیم گرفت.»

وی خاطر نشان کرد:«احتمالا چهارشنبه با پنج شنبه ایرباس 330 به مشهد سفر خواهد کرد.»/خبرآنلاین

مطالب مرتبط:

افزوده شدن 61 روستا به مصوبات گلستان/ 10 درصد مصوبات شورا فر

فرهاد قائمی: سیستم والیبال ایران با آمدن کولاکویچ عوض شد

نیاز فوری جهان به آنتی‌بیوتیک‌های جدید برای نبرد با ۱۲ باکتر

داخل لپ‌تاپ به سرقت رفته از مقام امنیتی آمریکا چه اطلاعاتی ب

مردی که با خاموش کردن ۷۲ هزار شمع روی کیک تولد خود، نامش را

واکنش علم‌الهدی به سخنان مطهری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram