b_300_300_16777215_00_images_News_social_Gonbad-Social_Maskan02.jpgتورکمن نیوز- گنبد: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان گنبدکاووس نوسازی و مقاوم‌سازی شده است.

 

 

ولی الله رضائی  اظهار داشت: به سازندگان این 500 واحد مسکونی، 12 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات با کارمزد 5 درصد پرداخت شده است.

 

وی افزود: هیچ برای پرداخت تسهیلات برای مقام‌سازی خانه‌های روستایی وجود ندارد و متقاضیان بلافاصله پس از درخواست می‌توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد: طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان از سال 84 آغاز شده و تاکنون حدود 10 هزار مسکن روستایی مقاوم شده است.

 

رضائی همچنین با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به اجرای طرح‌های هادی روستائی به منظور کاهش خسارات حوادث، افزایش سطح رفاه روستائیان و ممانعت از مهاجرت به شهرها ،گفت: برای تکمیل پروژه های طرح‌های هادی نیمه تمام و اولویت دار جدید شهرستان گنبدکاووس به بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

وی افزود: بخش زیادی از واحدهای مسکونی استان گلستان نیازمند مقاوم سازی بوده که تاکنون بخش قابل توجهی از این واحدهای مسکونی مقاوم سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است./ تسنیم

 

مطالب مرتبط:

رئیس شورای شهر: توسعه متوازن باحفظ وحدت اقوام، دغدغه مدیریت

ساختمان مرکز پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس در حال احداث است

جشنی به یمن روز گنبدکاووس

99 واحد تولیدی شرق گلستان دارای پروانه استاندارد هستند/همایش

ویژه انتخابات : راهکار طاهر سارلی برای انتخاب یاشولی ها در ا

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس حمله موشکی سپاه به داعش را بخشی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram