Shohada Danshjoاخبار گنبدکاووس- تورکمن نیوز؛ رئیس کمیته دانشجویی اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در شهرستان گنبدکاووس گفت: به مناسبت اجلاسیه ۴ هزار شهید استان کلستان، نرم‌افزار شهدای دانشجوی استان گلستان توسط دانشگاه فرهنگیان گنبدکاوس طراحی و برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، محمدرضا جعفرزاده در جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید استان و هفته بزرگداشت بسیج و کنگره رزمندگان  اسلام اظهار داشت: در این کمیته، 9 طرح به این کمیته ابلاغ شده که 6 طرح از این برنامه‌ها به صورت 100 درصد انجام شده و 3 برنامه باقی مانده  که 2 برنامه آن برگزاری کرسی آزاداندیشی است که در روزهای آینده اجرا می‌شود.

وی افزود: از 13یادواره شهدای مصوب شده در این شهرستان، 9 یادواره تاکنون برگزار شده است.

رئیس کمیته دانشجویی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: همزمان با اختتامیه اجلاسیه 4 هزار شهید شهرستان، نمایشگاه "شهادت، بصیرت و ولایت" از سوی این کمیته دایر می‌شود و برنامه‌های جانبی از سوی دانشگاه‌ها در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: از هر دانشگاه یک شهید شاخص انتخاب شده که با توجه به 9 واحد دانشگاهی شهرستان، 9 برنامه مستندسازی شهدای شاخص دانشگاه‌ها در حال ساخت است که در اختتامیه اجلاسیه شهرستان رونمایی می‌شود.

جعفرزاده تصریح کرد: برای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان از سوی دانشگاه کوثر گنبدکاووس، یک قطعه فرش تمام ابریشم، با طراحی همکاران این آموزشگاه و بافت دانشجویان در حال انجام است.

رئیس کمیته دانشجویی اجلاسیه 4هزار شهید گلستان در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: نرم‌افزار شهدای دانشجوی استان گلستان توسط دانشگاه فرهنگیان گنبدکاوس طراحی و برنامه‌ریزی شده که تاکنون 95 درصد آماده‌سازی شده که امیدواریم در هفته بسیج رونمایی شود.

وی درباره یادمان شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاوس اظهار کرد:70 درصد کار انجام شده و امیدواریم قبل از مهلت مقرر آماده شود و در اختتامیه کمیته دانشجویی رونمایی می‌شود.

جعفرزاده اظهار داشت: دانشجویان شهرستان گنبدکاووس در المپیاد ورزشی شهرستان خوب درخشیدند و اکنون در المپیاد استانی در حال مسابقه هستند که امیدواریم بتوانند مقام‌های خوبی کسب کنند./تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

جمع‌آوری ۶۰۰ میلیون ریال کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد در گ

استان گلستان مقام دوم جوجه ریزی مرغ گوشتی در کشور را دارد

تحقق وعده دولت تدبیر و امید در رفع مشکلات روستای دوگونچی آغا

لزوم تأسیس شورای عالی کودک در ایران

رونق فعالیت 668 واحد و طرح تولیدی گلستان

آغاز ثبت‌نام در آزمون دبیرستان سازمان انرژی اتمی ایران

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram