Qasem Mohammadiتورکمن نیوز- اخبار گنبد: مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان با تشریح برکات و آثار نماز گفت: ترویج اقامه نماز موثرترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، قاسم محمدی روز چهارشنبه در نخستین دوره آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی معلمان ابتدایی خواهر شهرستان گنبدکاووس که با رویکرد جنبه‌های مختلف نماز برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت نماز در کاهش آسیب های اجتماعی، امسال اجلاس سراسری نماز با عنوان نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می‌شود.
در این دوره که ویژه معلمان خواهر پایه های سوم و چهارم ابتدایی بود، وی افزود: دختران در پایه سوم ابتدایی به سن تکلیف می رسند و معلمان می توانند با آموزش نماز و احکام آن و فرهنگ سازی برای اقامه آن بهترین نقش را در نهادینه کردن این واجب الهی در ضمیر دانش آموزان ایفا نمایند.
محمدی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نیز در بین ادارات و دستگاه های اجرایی کشور می تواند بهترین نقش را در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز و به تبع آن کاهش اسیب های اجتماعی در جامعه ایفا نماید.
رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان با اشاره با سخنان رهبر معظم انقلاب که در مناسبت های مختلف و در تبیین اهمیت و برکات نماز ایراد کرده اند، گفت: از نظر رهبری موثرترین کار برای مقابله با آسیب های اجتماعی ترویج فرهنگ نماز در جامعه و اقامه آن است.
وی خاطرنشان کرد: نمازخوان واقعی و کسی که با خدای خود در ارتباط باشد، از انواع آسیب های اجتماعی همانند طلاق و یا دیگر آسیب‌ها که پی آمد آن زندانی شدن افراد است، در امان هستند.
دوره آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی معلمان خواهر پایه های سوم و چهارم ابتدایی گنبدکاووس با حضور 200نفر از معلمان این پایه ها به مدت دو روز برگزار می‌شود.
این دوره با رویکرد شیوه های دعوت به نماز، آثار و برکات نماز، صحت قرائت نماز و وظیفه و نقش معلمان و مادران در نماز دانش آموزان با همکاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، استانداری گلستان، ستاد اقامه نماز و ادارات کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در شهرستان های مختلف استان برگزار می‌شود./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی شهرست

دانش آموز گنبدی به مسابقات بین المللی ریاضی IMC راه یافت

10 روستای گلستان از راه آسفالته برخوردار شد

امام‌جمعه اهل سنت: نماز جمعه فریضه‌الهی، دینی و حکومتی است+ع

افتتاح پروژه‌های عمرانی اداره راه و شهرسازی مراوه تپه

جوان‌ترین استاد بزرگ شطرنج ایران: مسئولان برای استخدام مربی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram