Haj A Noorizad 1تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: در حال حاضر کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی دست به دست هم داده تا قضیه فلسطین و حمایت از قدس شریف کمرنگ جلوه داده شود و نظر مردم را از سوی توجه به مسجد الاقصی و جنایت‌های صهیونیستی منحرف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، الحاج عبدالباسط آخوند نوریزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس درباره تاثیر نقش و حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: در این مقطع زمانی حضور مردم و مسئولان و به ویژه علما یک تکلیف است و بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی دست به دست هم داده تا قضیه فلسطین و حمایت از قدس شریف کمرنگ جلوه داده شود و نظر مردم را از سوی توجه به مسجد الاقصی و جنایت‌های صهیونیستی منحرف کنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس تصریح کرد: متاسفانه در این مورد نیز برخی کشورهای عربی اسلامی که دست نشانده کشورهای غربی هستند با پول‌های کلان نفت علیه مسلمانان واقعی به ویژه مردم مظلوم فلسطین اقداماتی انجام می‌دهند که وظیفه ما مردم ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری و برای حفظ آرمان‌های امام راحل این است که این روز را عزیز شمرده و با شور و شوق در راهپیمایی روز قدس مشارکت داشته تا دشمنان اسلام و انقلاب ما یاس و ناامید شوند.

وی درباره شیخ عیسی قاسم نیز گفت: شیخ عیسی قاسم یک عالم مجاهد و عالم ربانی در خدمت دین مبین اسلام بوده و برای موازین واقعی اسلام ناب محمد(ص) قدم برداشته و همیشه در مقابل با استکبار جهانی مبارزه کرده است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس افزود: به همین علت کشور بحرین که دست نشانده کشورهای غربی و بعضی از کشورهای عربی مانند عربستان است، از این کشورها تبعیت کرده و اقدام به سلب هویت ایشان کرده است.

وی ادامه داد: نیاز است جهان اسلام و کشورهای اسلامی در این خصوص اقداماتی انجام دهند تا این‌گونه حرکات ناشایست از ناحیه برخی حکام به علما دین صورت نگیرد و شیخ عیسی قاسم برای آزادی بیان، قلم و اندیشه تلاش می‌کرد و آیا صرف این گونه فعالیت‌ها باید مجرم شناخته شود؟ قطعا این‌گونه نیست بلکه این شخص خدمت بزرگی به اسلام کرده است.

آخوند نوریزاد در مورد علمایی چون شیخ قاسم تصریح کرد: در این مقطع زمانی و در این برهه چنین اشخاصی سرمایه بسیار بزرگ برای امت اسلامی هستند و ما از این طریق کشور بحرین را محکوم می‌کنیم و خواستار تجدیدنظر در این حکم ظالمانه هستیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبد کاووس در مورد آینده کشور بحرین گفت: با توجه به اتفاقات اخیر پیش‌بینی می‌شود کشور بحرین متزلزل شود و هر کشوری که با عالم واقعی اسلام این‌گونه برخورد کند به تجربه ثابت شده که آن حکومت دچار تزلزل و ریزش شده است.

وی اظهار داشت: البته مردم انقلابی بحرین در تلاش هستند تا حرکت‌‍‌های واقعی اسلامی و جنبش‌های اسلامی را در آن کشور بر پا دارند و صهیونیست و کشورهای غربی از این‌گونه حرکت‌ها وحشت و ترسی دارند و امیدواریم مردم بحرین با استقامت در این امر قطعا پیروز خواهند شد و ظلم و بی‌عدالتی پایدار نخواهد بود./تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

ماده ۸۸ بلای جان ورزش گلستان/ سر برخی هیئت‌های ورزشی بی کلاه

کیمیا یوسفی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی باکو چه کرد؟

سفر‌ناگهانی صالحی و فریدون به ژنو

پنت هاوس 21 میلیارد و 625 میلیون تومانی در قلب پایتخت + قیمت

بررسی عملکرد یک سال و نیمه گذشته محیط زیست کشور

مروری بر تاریخ و طبیعت نگارستان ایران

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram