Rahتورکمن نیوز- اخبار گنبد: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های گنبدکاووس و آزادشهر در شرق استان گلستان از باز بودن محور آزادشهر - شاهرود خبر داد و گفت: اخبار منتشر شده دربرخی شبکه‌های مجازی مبنی بر ریزش کوه و بسته شدن این محور صحت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی اصغر خسروی تصریح کرد: درج اخباری ازسوی برخی شبکه های مجازی مبنی بر ریزش کوه در محور اصلی آزادشهر - شاهرود و بسته شدن این محور تا اطلاع ثانوی، این خبر کذب محض است.
وی گفت: برپایه این خبر، پیامی از سوی انتظامی استان گلستان نیز به راه و شهرسازی برای بررسی موضوع ارسال شد که پس از اعرام اکیپ به منطقه، هیچ اثری از ریزش کوه و مسدود شدن جاده آزادشهر - شاهرود وجود نداشت.
خسروی اضافه کرد: موضوع درج اخبار کذب از سوی برخی شبکه های فضای مجازی ازسوی این اداره پیگیری قانونی و قضایی می شود تا با عاملین آن برخورد شود.
محور بین المللی آزادشهر - شاهرود که از محورهای پرتردد دو استان گلستان و سمنان است درحوزه اداره راه و شهرسازی آزادشهر واقع است./ایرنا

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

دستگیری کلاهبردار ۲۱۰ میلیارد تومانی شهرستان آزادشهر

پیام تسلیت ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس در پی حادثه دلخراش ان

سرقت 5 ثانیه ای مرد گلستانی از موبایل فروشی های شاهرود

آغاز عملیات اجرایی اولین نیروگاه مقیاس کوچک برق گلستان در آز

ریزش قیمت دلار در ایام انتخابات

رانش زمین در آزادشهر ۲ مجروح برجای گذاشت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram