Emdad Nejatتورکمن نیوز- اخبار گنبد: مدیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: برای نخستین بار در کشور، هزینه‌ی پشتیبانی یک پایگاه امداد و نجات بین‌شهری از سوی خیرین تأمین شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، اصغر نودهی اظهار داشت: این خیر گنبدی، هزینه‌های پشتیبانی پایگاه امداد و نجات سه‌راه اینچه‌برون را برای یک سال با مبلغ بیش از 120 میلیون ریال بر عهده گرفت.

وی با اشاره به پروژه‌های هلال‌احمر گنبدکاووس افزود: مرکز فیزیوتراپی شهرستان گنبدکاووس که یکی از مجهزترین و به‌روزترین مراکز فیزیوتراپی با همه امکانات و تجهیزات است بااعتبار 27 میلیون تومان برای زیرساخت‌ها و فضای سازی‌ و 40 میلیون تومان برای تهیه و خرید امکانات در 21 بهمن سال جاری در افتتاحیه متمرکز شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مرکز بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان گنبدکاووس شامل همه تجهیزات پزشکی مانند تشک مواج، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و تجهیزات و امکانات اولیه نیاز یک بیمار با هزینه 120 میلیون ریال در 21 بهمن‌ماه  امسال راه‌اندازی می‌شود.

نودهی گفت: هر 2 این پروژه‌ها یا کمک خیرین شهرستان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، بیماران نیازمند که قادر به خرید تجهیزات پزشکی که در منزل نیستند می‌توانند این امکانات را به‌صورت امانی دریافت و بعد از رفع نیاز آن را به این مرکز تحویل دهند تا مورداستفاده‌ دیگر نیازمندان قرار گیرد.

نودهی اظهار کرد: این 2 مرکز در اداره‌ی جمعیت هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به عموم مردم شهرستان افتتاح و دایر می‌شود./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

آغاز اولین "سکانس" تلنگر با موضوع حفظ محیط زیست توسط هنرمندا

کد رشته‌‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه گنبدکاووس افزایش م

کلاه ایمنی هوشمند موتورسیکلت با دوربین و بلندگو عرضه شد

نویسنده‌ی سخت‌کوش گنبدی در گذشت

شرایط تحریم دشمنان می تواند تضمین کننده رشد و شکوفایی کشور ش

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: میزان دریافتی مستمری بگیران

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram