Park Entehaye Molanafas 4تورکمن نیوز- اخبار گنبدکاووس: شهردار گنبدکاووس از احداث و بهره‎برداری 12 پارک محله‎ای در گنبدکاووس و طراحی 10 پارک دیگر در این شهر خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، عبدالحمید قزلجه عصر امروز در نشست مشترک با جوانان نخبه و فعال در عرصه‎های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی شهر گنبدکاووس با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نقش دانشجویان در تحقق این پیروزی اظهار کرد: همان قدر که جوانان نسل‎های گذشته در به ثمر رسیدن انقلاب نقش داشته‎اند جوانان نسل امروز در تداوم انقلاب نقشی مهم ایفا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری یک مدل کوچک از دولت در شهر است، افزود: شهرداری در بحث مالی با پیش‎بینی خود لایحه بودجه را تدوین کرده و به شورای اسلامی شهر ارسال می‎کند که این بودجه در شورا با مطالعات و اصلاحات نهایتا تصویب و به شهرداری ابلاغ می‎شود.

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه بودجه مصوب سال 1392 نزدیک به 21 میلیارد بود که توسط شهردار و شورای قبلی مصوب شده بود، خاطرنشان کرد: با فعال کردن کمیسیون ماده 77 و تعامل با بدهکاران تلاش کردیم با کاهش فشار بر روی مردم و تقسیط معوقات در نهایت درآمدهای شهرداری را افزایش دهیم که در همان سال با همیاری و استقبال مردم درآمدهای محقق بیش از 29 میلیارد تومان شد.

 

درآمد پیش بینی شده 45 میلیارد تومانی شهرداری گنبدکاووس محقق شد

قزلجه از تهیه متمم بودجه در این سال برای تعیین نحوه هزینه درآمدها خبر داد و اضافه کرد: در شهرداری چون به نوعی به صورت خودگردان اداره می‎شود تمام درآمدها برای عمران و آبادی شهر و هزینه‎های اجرایی هزینه می‎شود و هیچ پولی از این نهاد برای مصرف دیگری خارج نمی‎شود.

وی پیش‎بینی بودجه سال 1393 یا همان میزان درآمد پیش‎بینی شده شهرداری در این روز را 32 میلیارد دانست و گفت: در سال 1393 نیز با همکاری مردم و توسعه متوازن شهر که منجر به خدمات بیشتر و گسترده در سطح شهر نیز شد درآمدهای شهرداری به 43 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و در سال 1394 نیز پیش‎بینی ما 45 میلیارد تومان بوده که به صورت اسمی تا این لحظه محقق شده است.

شهردار گنبدکاووس با اشاره به هدف شهرداری و شورای شهر برای ارتقای سرانه فضای سبز در شهر تصریح کرد: در افق 12 ساله شهر گنبدکاووس سرانه فضای سبز 12 درصد در نظر گرفته شده است که باید به سرعت به سمت آن حرکت کنیم.

 

میانگین فضای سبز در گنبدکاووس به بیش از 8 درصد ارتقاء یافت

قزل‌جه با بیان اینکه این سرانه در ابتدای حضور شورای شهر و شهردار اخیر حدود شش و دو دهم درصد بوده است تاکید کرد: در دوساله اخیر به لطف خدا  کمک همشهریان در تحقق درآمدهای شهرداری توانسته‎ایم فضای سبز را در گنبدکاووس به بیش از هشت درصد ارتقا دهیم که این امر با احداث و ساماندهی پروژه‎هایی همچون پارک شهدای گمنام و بوستان ولایت و پارک‎های محله‎ای متعدد رخ داده است.

وی از احداث پارک محله‎ای در سال جاری توسط شهرداری گنبدکاووس خبر داد و افزود: با لکه‎گذاری‎های جدید کارشناسان شهرداری در سطح تمام شهر  10 طرح جدید برای فضای سبز شهرستان و ارتقای سرانه به سطح مطلوب را تدوین کرده‎ایم که امیدواریم در سال آینده اجرایی شده و به بهره‎برداری برسند.

شهردار گنبدکاووس احداث فضای ورزشی در کنار پارک‎های محله‎ای را یکی از راهبردهای شهرداری برای افزایش نشاط و پویایی جوانان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر دو فضای ورزشی برای جوانان در حاشیه پارک شهدای گمنام و بوستان ولایت در شهرک فرهنگیان در اختیار مردم قرار گرفته است.

گفتنی است این نشست به همت حوزه مشاوران جوان فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس و با حضور مشاور جوان و معاون عمرانی و برنامه‎ریزی فرماندار ویژه گنبدکاووس و با شرکت بیش از 50 جوان فعال و نخبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد./ فارس

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

فرود اضطراری بوئینگ ۷۴۷ در مهرآباد/قطعاتی از موتور هواپیما ج

نسخه یک شرکت هرمی در گلستان پیچیده شد

بهبود شرایط جسمانی عالم برجسته ترکمن در بیمارستان

چنبره چاه‎های غیرمجاز بر ذخایر آبی گلستان/سراشیبی خشکسالی در

مستند «فرشتگان پاک منا» در گنبد کاووس ساخته می‌شود+عکس

کشف بیش از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram