RamazanAli Badliتورکمن نیوز- اخبار گنبد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از پرداخت مبلغ 28 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سرهنگ رمضانعلی بادلی در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج (29 آبان تا 5 آذر) برگزار شد، گفت: میزان تسهیلات امسال حدود سه برابر سال قبل می باشد.
وی حداقل و حداکثر تسهیلات پرداختی دراین حوزه را 30 تا 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از تسهیلات امسال مبلغ 20 میلیارد ریال برای طرح های اشتغالزایی متوسط و هشت میلیارد ریال نیز برای مشاخل خانگی و خرد پرداخت شده است.
سرهنگ بادلی بدون اشاره به آمار تعداد طرح ها و اشتغال ایجاد شده از این محل، گفت: پرورش دام سبک، پرورش طیور و ماکیان، پرورش آبزیان، خیاطی و سوزن دوزی، گلیم بافی، پرورش زنبور عسل، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش قارچ، تولید تخم مرغ، پرورش شتر ازجمله طرح های دریافت کننده تسهیلات حوزه اقتصاد مقاومتی دراین شهرستان بوده است.
وی از نظارت و راستی آزمایی بر اجرای طرح های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی خبر داد و تصریح کرد: استقبال خانواده ها و جوانان از این تسهیلات بسیار خوب بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی برای فراهم کردن بازار فروش محصولات تولیدی اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه در هفته بسیج، نمایشگاه عرضه تولیدات طرح های اشتغالزیی برپا می شود.
سرهنگ بادلی با تاکید برضرورت توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم رهبری از سوی مسئولان و مردم، گفت: دراین نوع اقتصاد که تکیه اصلی آن به توان داخلی می باشد با کمترین امکانات و تسهیلات می توان به تولید داخلی کمک کرد.
وی همچنین با تبریک هفته بسیج به مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته افزون بر 140 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی درسطح شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ بادلی، برگزاری 12 یادواره شهدا، افتتاح چهار پایگاه مقاومت و یک سالن ورزشی در مناطق روستایی، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری نشست های بصیرت افزایی و برگزاری همایش بزرگ بسیجیان روز پنج آذر در مصلی نماز جمعه امام جعفر صادق(ع) گنبدکاووس را از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.
وی همچنین از تخصیص مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار از منابع بسیج برای احداث یک استخر شنا در گنبدکاووس خبر داد و گفت: درصورت تامین زمین مورد نیاز ازسوی شهرداری، عملیات اجرایی این طرح بلافاصله آغاز می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس، تشکیل بسیج را میراث ارزشمند و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با بصیرت و درایت خاص خویش این شجره طیبه را که تاکنون منشاء خدمات زیادی برای نظام بوده است، تشکیل داد.
سرهنگ بادلی افزود: حضور و نقش بسیج درمقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بالاخص در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته است و هیچ کس نمی تواند منکر این نقش و حضور باشد.
وی گفت: امروز فعالیت های این شجره طیبه در چهار حوزه فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، ایجاد امنیت پایدار و بصیرت افزایی تعریف شده است که توسط همه رده های بسیج درحال انجام است.
سرهنگ بادلی نقش برنامه های ماهواره را در آسیب های اجتماعی بالا دانست و تصریح کرد: تنها راه مقابله با این تهدید نرم دشمنان، افزایش آگاهی خانواده ها و جوانان نسبت به تهدیدهای جنگ نرم دشمنان است.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان واقع است و از مرکز این استان حدود یکصد کیلومتر فاصله دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

بهبود شرایط جسمانی عالم برجسته ترکمن در بیمارستان

از ناامیدی گنبدی‌ها تا پلی‌آفی شدن ارومی‌ها در پایان هفته نو

شناسایی ۱۶ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان گلستان

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشکري گلستان:دهکده هاي س

کریمی: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت موزه روستای گلستان د

آغاز کشت نشایی پنبه در مزارع سرزمین طلای سفید

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram