DaneshAmozتورکمن نیوز- اخبار گنبد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، همایش آغازگران تعلیم وتربیت با حضور معلمان پایه اول ابتدایی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، در این همایش که روز شنبه در باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نقش معلمان پایه اول ابتدایی را در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در طول دوران تحصیلشان بسیار موثر توصیف کرد.
علیرضا حسین زاده افزود: آنچه معلم پایه اول ابتدایی به دانش آموزان می آموزد به مثابه حکاکی است که تا سالیان طولانی اثر آن در ذهن و روح دانش آموزان باقی می‌ماند.
وی خطاب به معلمان پایه اول ابتدایی گفت: رفتار، گفتار و کردار ما بر روی دانش آموزان تاثیرگذار است و اندکی بی توجهی و یا رفتار خطا و اشتباه می تواند تاثیر مخربی بر روی دانش آموزان بگذارد.
وی به معلمان توصیه کرد که آموزش های خود رابا عشق و محبت به دانش آموزان توام کنند تا بتوانند در آموزش و پرورش نسل آینده ساز کشور موفق باشند.
در این همایش مدرس دانشگاه ها شرق استان گلستان و متخصص امر تعلیم وتربیت نیز با تشریح فرآیندهای جسمی، روحی و فیزیولوژیک آموزش موفق به کودکان گفت: تحقیقات ثابت کرده است که دانش آموزانی که معلم خود را دوست داشته باشند، در امر یادگیری موفقتر هستند.
اسماعیل سیدی تمک تصریح کرد: معلمی موفق‌تر است که انساندوست بوده و به دانش آموزان خود عشق بورزد و معلمی که دانش آموزان را دوست نداشته باشد، هم به خود و هم به دانش آموزان ضرر می رساند.
وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در دوران ابتدایی گفت: معلم باید قبول کند که دانش آموز محور است و باید سعی کند با حل مشکلات دانش آموزان، دوران تحصیلی موفقی را برای آنان رقم بزند.
در این همایش نقش معلمان پایه اول ابتدایی در پیشرفت تحصیلی در سایر پایه ها و دوره های تحصیلی، نقش والدین در تعلیم و تربیت و لزوم مشارکت آنها در این امر، نقش تغذیه بر رشد جسمانی و ذهنی دانش آموزان و نقش قصه و شعر در یادگیری مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع شده و آموزش و پرورش این شهرستان بیش از 60 هزار دانش آموز را تحت پوشش دارد./ایرنا

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

مدرسه روستایی قودنه کلاله در آتش سوخت/ دانش آموزان دچار آسیب

اولین عکس از قاتل آتنا اصلانی/ او در روز حادثه پدر آتنا را د

برگزاری رقابت‌های والیبال جام رمضان گرگان با حضور 20 تیم

60 درصد واحدهای مسکونی روستایی گنبدکاووس فرسوده است

عددهای گم‌شده بزرگ در انتشار لیست قراردادهای بازیکنان لیگ بر

جانباز ۷۰ درصد اهل سنت: مسئولان برای هزینه‌های درمانی و دارو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram