Manhool 21تورکمن نیوز – یاشار نیازی: گفتگو با مهندس ناظر شرکت آبران ابنیه شمال، مجری پروژه منهول شهری و ایستگاه پمپاژ 9 گنبدکاووس.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، پرویز دوجی ناظر پروژه ایستگاه پمپاژ و منهول شهری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: معنی منهول در پروژه‌های فاضلاب "آدم رو" است، و این سیستم جزو لاینفک فاضلاب‌های پیشرفته می‌باشد. منهول برای جمع‌آوری فاضلاب شهری که از طریق خطوط لوله‌گذاری در خیابان‌ها به این مرکز منتقل می‌شود کاربری دارد.
مهندس دوجی اذعان داشت: حدودا چند سال است مطالعات و بررسی‌های زیادی روی این پروژه  انجام شده تا به شکل صحیح و بلند مدت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: پروژه عملیات تکمیلی ایستگاه پمپاژ شماره و پروژه منهول شهر گنبد، از چند سال پیش آغاز شده و تاکنون در دست اجراست البته چند سال در ادوار گذشته به دلیل نداشتن بودجه لازم انجام پروژه خوابید و امسال این پروژه به همت آب و فاضلاب استان گلستان اجرایی شد.
دوجی گفت: مدت قرارداد پروژه 18 ماه بوده و تخمینا در پایان این مدت پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
مهندس تأکید کرد: پروژه با توجه به فعالیت خوب پیمانکار از زمان‌بندی کمی جلوتر پیش رفته و قبل از عید قربان سعی داریم مسیر مصلی اهل سنت را سریعا راه‌اندازی و پروژه‌ی منهول و لوله‌گذاری را به پایان برسانیم.
دوجی افزود: روزانه کارگران و پیمانکاران به مدت 16 ساعت کار و تلاش دارند تا هرچه سریعتر پروژه به اتمام برسد و مسیر تردد خیابان‌های مشرف به پل گدم آباد آزاد شود.
پرویز دوجی مهندس ناظر پروژه در خصوص اهالی محل گفت: از همکاری مردم فهیم گنبد به خصوص کسبه اطراف پروژه کمال تشکر را داریم که با داشتن مسائل و مشکلات تردد و گرد و خاک موجود در اجرای پروژه با این حال بسیار با ما همکاری دارند.
همچنین از اعضای زحمتکش شورای اسلامی شهر گنبد که چندین بار از روند پیشرفت پروژه بازدید بعمل آوردند به خصوص مهندس غراوی عضو شورای اسلامی شهر به محل پروژه آمده و بازدید نمودند تشکر داریم.
مهندس دوجی در ادامه گفت: جا دارد از فرماندار ویژه گنبد مهندس حمیدی همچنین سرهنگ عسکری فرمانده نیروی انتظامی گنبد تشکر داشته باشیم، وی ادامه داد: ایشان چندین بار دلسوزانه به محل پروژه آمده از پیشرفت کار بازدید بعمل آوردند و به پیمانکار تاکید کردند که هرچه سریعتر قبل از عید قربان پروژه تکمیل و محل عبور نمازگزاران برای تردد آماده گردد.
دوجی در پایان گفت: از مسئولین شهری؛ اداره برق، اداره گاز، آب و فاضلاب شهری، راهنمایی رانندگی، مخابرات، نیروی انتظامی بخصوص آب و فاضلاب استان گلستان که بودجه پروژه را تامین و تاکنون بر روی این کار با نظارت کامل، همکاری داشتند تشکر می‌کنیم. انتظار می رود در ادامه جهت تکمیل هر چه سریعتر و آماده‌سازی پروژه برای بهره‌برداری، طبق زمان‌بندی ما را یاری کنند و حمایت بیشتری داشته باشند.
بودجه مصوب پروژه منهول طبق قرارداد، سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان است.
پیمانکار اجرای پروژه: شرکت آبران ابنیه شمال

 

 

 

مطالب مرتبط:

شهرستان گنبدکاووس میزبان دو تن از شهدای غواص خواهد بود

بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شد

برگزاری جشن "اردیبهشت تئاتر" در گنبدکاووس

نخستین کلاس «شهید شناسی»کشور در مدرسه بیگ‌زاده گنبدکاووس برگ

دستگیری یک سارق کیف‌قاب در کمتر از 48 ساعت در گنبدکاووس

احداث موزه بزرگ در گنبدکاووس

دیدگاه‌ها  

+2 #2 تشکر و قدردانی دانیمهندس شیری 1394-08-27 16:11
با تشکر و قدردانی دانی از مهندسین منوچهر و مهندس باصبر که تلاش شبانه روزی برای اتمام مسیر فوق تا عید سعید قربان انجام داده اند.
+2 #1 تشکر و قدردانی دانیحاج رضایی رضایی 1394-08-27 16:07
با سلام و تشکر از مهندسین پروژه علی الخصوص مهندسین ساعدی، زیار، منوچهر،دوجی، باصبر و کلیه پرسنل عزیز شرکت آبراه ابنیه شمال. خدا قوت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram