Emdad Nejatتورکمن نیوز- گنبد: مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس از استقرار تیم آماده‌باش ERT در پایگاه امدادی این جمعیت به صورت 24 ساعته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز،  بهروز میرزاعلی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس در شش ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: فعالیت‎های این جمعیت در شش ماهه نخست امسال به گواه آمار و بازرسی‎ها هم در بعد کمی و هم کیفی با رشد چشمگیری مواجه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پایگاه‎های امدادی شهرستان گنبدکاووس دو پایگاه است، افزود: از دو پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس یک پایگاه بین شهری در سه‌راهی اینچه‎برون به صورت دائمی مستقر است که به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می‎پردازد و دیگری پایگاه سیار این جمعیت است که مرکزیت آن در جاده گنبدکاووس به آق‎قلا قرار دارد.

 

گنبدکاووس میزبان دوره‎های تخصصی امداد و نجات در شرق گلستان

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس نحوه کار پایگاه سیار را به صورت دو شیفت 12 ساعته دانست و تصریح کرد: در یک شیفت 12 ساعته تیم امداد و نجات به صورت سیار در مسیرهای بین شهری در حال تردد و ارائه خدمات است و در شیفت 12 ساعته دوم در محل پایگاه در روستای «ایمر» به صورت آماده‎باش حاضر است.

میرزاعلی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس در شش ماهه نخست سال جاری میزبان دوره‎های تخصصی امداد و نجات در شرق استان بوده است، خاطرنشان کرد: چندین دوره تخصصی را با حضور اعضای جمعیت هلال‌احمر شهرستان‎های آزادشهر، مینودشت و کلاله در شهرستان گنبدکاووس برگزار کرده‎ایم.

وی همچنین برگزاری دوره توان‎افزایی کار با تجهیزات امدادی را از سایر اقدامات جمعیت هلال‌احمر گنبدکاووس در بخش امداد و نجات دانست و اضافه کرد: این دوره در محل پایگاه امداد جاده‎ای هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس و با حضور اساتید مجرب برگزار شده است.

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس تعداد برگزاری دوره‎های عمومی را نیز در این بخش پنج دوره و به صورت ماهانه اعلام کرد و گفت: افراد آموزش‌دیده در جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس علاوه بر عملیات‎های اجرایی در سوانح و حوادث برای پشتیبانی برنامه‎ها و مراسمات ملی و مذهبی اعزام می‎شوند.

 

همکاری هلال‌احمر گنبدکاووس با ناحیه مقاومت بسیج

میرزاعلی با بیان همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس با ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و افزود: تیم‎های امداد و نجات مجهز جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس همواره برای پشتیبانی و حمایت امدادی در برنامه‎های اعزام بسیجیان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و همچنین سرزمین‎های مقدس عملیاتی جنوب در اردوی راهیان‌نور به همراه کاروان‎ها اعزام می‎شوند.

وی استقرار تیم آماده‎باش پاسخگویی ERT را در محل جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس به صورت 24 ساعته را یک اقدام مثبت و تاثیرگذار این جمعیت در نیمه ابتدایی سال اخیر برشمرد و ادامه داد: پایگاه امداد و نجات بین‌شهری هلال‌احمر گنبدکاووس در نوروز سال گذشته موفق به کسب رتبه اول شد و در سال اخیر نیز رتبه دوم را در ارائه خدمات کیفی و کمی، سرعت اقدام و آمادگی تجهیزات امدادی به دست آورده است.

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس از کسب عنوان اول جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس در مسابقات چهارگانه جستجو و نجات در آوار، جاده، کوهستان و سیلاب در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تعداد شش نفر از امدادگران گنبدی با کسب رتبه اول و به دست آوردن امتیاز لازم به مسابقات کشوری سازمان هلال‌احمر راه یافتند./خبرگزاری فارس

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

ترکمنستان طراحی و ساخت یک کارخانه سیمان را به مناقصه گذاشت

نظر رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس درباره حادثه حمله به مطهری

حمیدی: وضعیت مالکیت اراضی راه آهن اینچه‌برون باید مشخص شود

برگزاری مسابقات جام رمضان با حضور ملی پوشان اسبق والیبال گلس

قاتلان صنعت اسب را با پرواز فرست کلاس به ایران آوردیم

قهرمانی تیم کبدی گلستان در مسابقات جوانان کشور

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram