Hamidi02تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبدکاووس: فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: استکبار به دنبال بی‌انگیزه کردن نیروی کار در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، محمد حمیدی، فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، عصر سه شنبه، در نشست با رسانه های شهرستان، گفت: اعتیاد به مواد مخدر یک راهبرد اصلی استکبار جهانی برای متلاشی کردن کشورهای جهان سوم است. آنان با متلاشی کردن و بی انگیزه کردن نیروی کار می‌خواهند منابع کشور را از بین ببرند. به همین دلیل مواد مخدر سنتی را تبدیل به صنعتی کردند.

وی با بیان این که آمریکا و استکبار جهانی با راه اندازی گروه های تکویری در صدد ایجاد اختلاف در منتطقه و راه اندازی جنگ به نفع حفظ منافع خود در خاورمیانه هستند، گفت: تشکیل اعتلاف مبارزه با گروه تروریستی با ۷۰ کشور به رهبری آمریکا نیز به خاطر حفظ منافع مالی و سود آنچنانی کشور آمریکا و صهیونیست خواهد بود.

وی افزود: در حقیقت استکبار جهانی با استفاده از نفت کشورهای عراق و سوریه و همچنین خود مردم این کشورها بر علیه آن‌ها استفاده کردند تا مسلمانان را از بین ببرند.

حمیدی ادامه داد: آمریکا برای حفظ منافع خود و ایجاد اسلام هراسی دست به چنین اقدام تروریستی زده است که کشورهای مسلمان از این گروه تروریستی بترسند و اقدامی انجام ندهند. در حقیقت از خود کشورهای مسلمان به عنوان اهرم فشار در حال استفاده هستند.

وی گفت: این نکته بسیار مهم است که مردم ایران به خوبی فهمیده اند این زنگ خطر برای آنان است. کشور ایران مانند ماه تابان در تمام جهان است که با استقلال خود توانسته مقابل تمام دنیا بایستد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: اگر ایران تبدیل به قدرت شده است به پشتوانه شما مردم ایران و در سایه تدبیر و رهبری خردمندانه و هوشمندانه رهبر انقلاب بوده است.

وی گفت: شما مردم باید آگاه باشید درخت انقلاب نیاز به حراست و حفاظت دارد و امکان آفات به هر درختی است، پس مردم ما باید بیش از پیش هوشیار و آگاهان باشند تا به این درخت آسیبی نرسد.

وی بیان کرد: جوانان مواظب باشند که فریب شبکه های اجتماعی را نخورند. باید از مزایای آنها استفاده کنیم و از همین شبکه با استکبار مقابله کنیم.

مطالب مرتبط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس: تصویب منطقه آزاد اینچه‌برون و احدا

تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس طبق برنامه از هفته آینده در ب

3 مصدوم در برخورد زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو

تشییع پیکر سرباز شهید امید گرکز در آق قلا+ تصاویر

نشست خبری فرماندار ویژه گنبدکاووس با خبرنگاران

اطلاعیه مهم سازمان خصوصی سازی در خصوص سهام عدالت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram