abdolghadir karimi 01اخبار گنبدكاووس- توركمن‌نيوز: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با مهم دانستن حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: ملت ایران متحد و یکصدا از ملت مظوم فلسطین حمایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه درجلسه مشترک برگزاری راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت واقعه هفت تیر، گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و اقشار مختلف مردم با تبعیت از منویات امام راحل و رهبری انقلاب، در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور می یابند.
وی بااشاره به اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال، افزود: حوادث منطقه ای و جهانی و سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب و اسلام بویژه آمریکا و اسرائیل با رویکردهای نظام جمهوری اسلامی، حضور در راهپیمایی امسال را پر اهمیت کرده است.
کریمی اضافه کرد: اخیرا مقامات آمریکا سیاست های خصمانه خود را ضد جمهوری اسلامی شفاف تر و شدیدتر کرده اند و ملت ایران با حضور پرشور خود، پاسخ این سیاست ها را می دهد.
وی از همه مردم و مسئولان گنبدکاووس دعوت کرد، با وحدت و همبستگی همیشگی در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با مهم دانستن روز قدس و راهپیمایی آن، گفت: امروز در سایه تدبیر امام راحل در نامگذاری روز قدس، این روز از اهمیت بالایی در ایران و سراسر جهان پیدا کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی افزود: روز قدس سبب وحدت امت اسلام برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی و اسرائیل شده و در همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس هستیم.
وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس سبب تقویت عقاید امت اسلام علیه رژیم منفور صهیونیستی می شود، گفت: این راهپیمایی ساعت 11 صبح جمعه هفته جاری از مقابل مسجد قائمیه گنبدکاووس آغاز و در مسیر خیابان شهید مطهری (سرابی) ادامه و به مصلی امام جعفر صادق(ع) ختم می شود.
حجت الاسلام فتحی، برگزاری نمایشگاه نقاشی و عکس با موضوع قدس و نصب بنر و پارچه بر سردر ادارات، نهادها و واحدهای تجاری، سخنرانی و قرائت قطعنامه را از دیگر برنامه های روز قدس برشمرد.
وی با گرامیداشت واقعه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و یارانش، گفت:برای این مناسبت نیز با هماهنگی دستگاه قضایی یک برنامه متمرکز در گنبدکاووس برگزار می شود.
سرگرد 'سیدعلی حسینی' جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه با تاکید برضرورت حضور پرشور همه اقشار مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان در راهپیمایی روز قدس، گفت: استکبار جهانی با استفاده از همه ظرفیت های خود تلاش می کند که مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود و ما با زنده نگاه داشتن روز قدس و اجرای برنامه های فرهنگی، بایستی این توطئه آنان را خنثی کنیم.
 معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه برگزاری راهپیمایی روز قدس را نمایش وحدت اسلامی و از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز عده ای تلاش می کنند با مطرح کردن موضوعات فرعی، این مناسبت جهانی در نزد جوانان کمرنگ جلوه کند.
فرهاد شیبک افزود: همه اقشار مردم بویژه مسئولان درقبال مساله فلسطین رسالت بزرگی برعهده دارند و بایستی باحضور پرشور و با بصیرت خود در راهپیمایی روز قدس و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی، با جریان و افکار انحرافی که قصد کمرنگ جلوه دادن مناسبت ها را دارد، مقابله کنند.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت و با تنوع اقوام و مذاهب اسلامی در شرق استان گلستان واقع است.

منبع: ايرنا

مطالب مرتبط:

افزایش ۱۰ درصدی قیمت آب و برق

نورمفیدی: توسعه و پیشرفت استان در گرو توسعه صنعت گردشگری است

تبلیغات و فعالیت زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراها در گلستان

راه‌اندازي بنیاد عفاف و حجاب در گلستان

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از مسائل و مشکلات عمرانی شهر

مصرف کنسرو غذاها منجر به مشکلات قلبی و دیابت می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram