Karimi 3 Khاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را به ملت ایران و مردم شهرستان گنبد‌کاووس تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در این پیام آمده است: نام ((خرمشهر)) و سوم خرداد یادآور نام شهر و تاریخ حماسه‌ای است که هیچ‌گاه از ذهن ملت قهرمان و حماسه‌ساز ایران اسلامی پاک نخواهد شد. سوم خرداد روزی است که جمعیت ۳۶ میلیونی ایران اسلامی غرق در غرور و شادی، مقاومت، ایثارگری و پیروزی خود را جشن گرفتند و آزادی خرمشهر از چنگال متجاوزان بعثی را چون نگینی در تاریخ حماسه هشت ساله دفاع مقدس برای نسل‌های آینده به ودیعه نهادند.
دستاورد بزرگ‌ آزاد‌سازی خرمشهر که با عملیات عزت‌آفرین بیت‌المقدس محقق گشت، بازگشت روحیه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح ایران و تحمیل اضطراب و ترس بر ارتش بعث و حامیان تا دندان مسلح او بود که ماه‌ها در پس‌لرزه‌های فرار از خرمشهر شب را به صبح می‌رساندند. این عزت و استقلال و اعتماد به نفس، دستاورد راستین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) بود.
خرمشهر فرهنگنامه دلیری، شهامت و عشق و ایمان رزمندگان دفاع مقدس است. آزادی خرمشهر نقطه عطفی است در تاریخ ایران که باعث شده ایران و ایرانی با سرافرازی و غرور راه انقلاب را بپیماید.
سوم خرداد نه یک روز، مناسبت و اتفاق بلکه صفحه‌ای درخشان از صحیفه ملتی پیروز است که با گل‌های خون رنگ خود باغ تاریخ ایران سرافراز را شکوفا کرده است.
این جانب فرارسیدن سوم خرداد، روز فتح خرمشهر را به ملت مومن ایران اسلامی به ویژه مردم غیور و مومن شهرستان گنبد‌کاووس که نقش برجسته‌ای در خلق حماسه‌های دفاع مقدس داشتند تبریک عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره ۶۰۰۰شهید عملیات بیت‌المقدس که منجر به تحقق چنین نصر بزرگ برای ملت ایران گشت، به خصوص یاد امام شهدا حضرت امام خمینی ( ره ) از درگاه خداوند بزرگ آرزومندیم در پناه هدایت‌های داهیانه ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری (( مد ظله العالی )) خاک عزیز ایران و نظام مقدس اسلامی را از گزند بداندیشان و بدخواهان مصون نگاه دارد.

مطالب مرتبط:

از اسب سواری تا استنفورد با فرزند ارشد غول نرم افزار جهان؛ آ

کاندیداها و پنبه انتخاباتی

اروپا آموزش ساخت قهوه به ایران را هم تحریم کرد!

دانشجویان کالیفرنیا موفق به کشف متراکم‌ترین کهکشان‌های جهان

نشست حامیان محیط زیست در گنبد کاووس

۲۰۰ شهید اصناف و بازاری در استان گلستان شناسائی شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram