avalin jalaseh-shora.JPG-1تورکمن نیوز: در سال ۹۳ با تشکیل شورای مشورتی جلسه کارگروهای اشتغال فرهنگی واجتماعی و ورزشی همچنین اتاق فکر وهم اندیشی ها ونشست ها در مجموع ۳۰ جلسه پیرامون مسائل جوانان تشکیل شده است.

تورکمن نیوز: به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، مشاور جوان فرمانداری گنبد در حاشیه اولین جلسه شورای مشورتی جوانان گنبدگفت: تشکیل جلسه ماهانه شورای مشورتی جوانان ،تشکیل کمیته نخبگان مخترع و پژوهشگران مرتبط با ابداع ،ایجاد کارگروه اشتغال و تشکیل جلسه با نخبگان و فعالان اقتصادی جوان ،رایزنی در خصوص ظرفیتهای شهرستان در حیطه جوانان با روسای ادارات ورزش و جوانان اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای و صنعت و معدن تجارت، اعضای شورای شهر، شرکت در جلسات توسعه ای شهرستان و همکاری درتدوین سند توسعه را از جمله اقدامات مهم حوزه جوانان شهرستان برشمرد.

 

avalin jalaseh-shora-.jpg-2

اعظم پاکدل در همین راستا همچنین گفت : پیگیری برای شناسایی جوانان تولید کننده  صنایع دستی و پیگیری اختصاص غرفه در بازار روسهای  گنبدکاووس با شرایط ویژه ، ارائه طرح توجیهی احداث سالن ورزشی روستای ایگدرسفلی در حال انجام است ، توسعه موسسه دانش بنیان و مکان یابی مرکز رشد در شهرستان  نیز در حال پیگیری است.

 

مشاور جوان فرماندار گنبد از پیگیری اقداماتی در خصوص تشکیل انجمن نخبگان جوان در شهرستان نیز خبر داد و گفت:جمع آوری طرحها و اختراعات نخبگان جوان نیز آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد امسال حوزه مشاوران جوان برنامه محوری و تحقق شعار سال دولت وملت همدلی وهمزبانی در حوزه جوانان است اذعان کرد: معرفی رابطین جوان روستایی و شناسایی جوانان فعال روستایی نیز از برنامه های آتی حوزه مشاور جوان گنبد است که در سال ۹۴ پیگیری خواهد شد.

 

پاکدل افزود: برنامه های آتی حوزه مشاور جوان در ۲۰ بند در این جلسه مطرح شد که قرار است با همفکری جوانان عضو شورای مشورتی جوانان پیگیری و اجرا شود.

avalin jalaseh-shora-.jpg-3

 

مطالب مرتبط:

هفت گزینه نهایی یاش اولی‌های انتخاباتی گنبد کاووس اعلام شد+ا

حضور 2 بازیکن و یک مربی گنبدی در تیم ملی جوانان والیبال

عرض تسلیت به عبدالحمید امینی عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

مرحله سوم نهضت آسفالت شهر گنبد کاووس آغاز شد+تصاویر

نماینده مردم گنبد کاووس: اقتصاد و اشتغال مهم‌ترین اولویت کار

بلوار استاندارد، پایگاه بسیج و دفتر استاندارد سازی گنبد کاوو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram