Emam Jome 2 Oاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اعلام اسامی 6 نامزد تایید صلاحیت شده ازسوی شورای نگهبان و آغاز رسمی تبلیغات، از نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها خواست حرمت‌ها را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس، اظهار داشت؛ انتخابات در ایران بین خوب و خوبتر بوده و ممکن است دراین بین شکاف‌هایی نیز وجود داشته باشد اما نباید فریب تحلیل‌های بیگانگان را خورد و حرمت‌ها را حفظ نکرد.
وی گفت؛ شورای نگهبان قانون اساسی از بین نامزدهای مختلف صلاحیت 6 نامزد اصلح را تایید کرده که مردم باید با شناخت صحیح نامزد اصلح‌تر را انتخاب نمایند.
حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به سالروز حمله نیروهای آمریکایی به طبس اضافه کرد؛ دراین حمله معجزه قرن رخ داد و درسایه امدادهای غیبی آمریکا شکست خورد.
وی تصریح کرد؛ امروز جمهوری اسلامی به مرحله‌ای از قدرت و اقتدار رسیده است که آمریکا و ناوهای آن در خلیج فارس از قایق‌های تندرو ایران وحشت دارند.
خطیب جمعه گنبدکاووس به حمله تروریستی گروهک‌های تکفیری درسوریه و به خاک و خون کشیدن ده‌ها کودک و زن نیز اشاره کرد و افزود؛ این جنایت به بهانه توزیع خوراکی برای کودکان انجام شد.
خطیب جمعه گنبدکاووس اشاره‌ای هم به حوادث شرق آسیا کرد و اظهار داشت؛ این حوادث که کشورهای چین، ژاپن و دو کره درگیر آن هستند و آمریکا نیز وارد شده احتمال وقوع جنگی دیگر در جهان را تقویت کرده است.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

چه کسانی بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر را داوری می‌کنند؟

بررسی "تسهیلات نجومی" دستور کار جدید مجلس/وام‌های ۱۰ هزار می

نباید دانش‌آموزان با استعداد را به مدارس غیردولتی کوچ دهیم

افزایش تولید زباله در نوروز؛ طبیعت گلستان را در معرض تهدید ب

مرگبارترین و شایع‌ترین نوع سرطان را بشناسید

پارک ملی گلستان، موهبت الهی و حفظ آن وظیفه همگانی است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram