M Ali Askariاخبار گنبدکاووس- تورکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارق یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان خبر داد و گفت: این ساریق سابقه‌دار همچنین اقدام به سرقت قطعات خودرو نیز می‌نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ محمدعلی عسگری اظهار داشت: در پی شکایت برخی شهروندان مبنی بر سرقت قطعات خودروی آنان، موضوع در دستور کار میدانی و مراقبت های ویژه پلیس آگاهی انتظامی گنبدکاووس قرار گرفت.
وی گفت: ماموران آگاهی پس از در نظر گرفتن برخی مجرمان سابقه دار در حوزه سرقت خودرو، روز گذشته موفق شدند سارق را که همراه با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی درسطح شهر درحال تردد بود، شناسایی و دستگیر نمایند.
سرهنگ عسگری اضافه کرد: در بازجویی از این سارق که سابقه دار نیز می باشد، وی به سرقت خودروی پراید و نیز 6 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف نمود.
وی تصریح کرد: باحکم مقام قضایی و دربازدید از منزل این سارق، تعداد زیادی قطعات خودرو شامل لاستیک، ضبط صوت، رینگ و باطری به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید برضرورت رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان وسایل نقلیه دراین شهرستان برای پیشگیری از سرقت خودرو یا قطعات آن، یادآور شد: شهروندانی که در چند ماه اخیر خودروی آنان مورد سرقت قرار گرفته و در این خصوص شکایت کرده و گزارش آن در انتظامی موجود است، به کلانتری 12 مراجعه نمایند.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

سهم نفت و صنعت در رشد اقتصادی ایران در سال 95

زمین لرزه در مرز ترکمنستان و دریای خزر

آغزی بیرلیک گنگشی یاشولی‌های گنبد، نماد دمکراسی و خرد جمعی!

قیمت گچ در بازار

طرح استحکام‌بخشی و ساماندهی برج قابوس اجرا می‎شود+تصاویر

استاندار گلستان: جامعه پزشکی در تولید علم، دچار رکود است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram