82331304 71218084اخبار گنبدکاووس- تورکمن‌‌نیوز: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس از نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران با طرح بنیاد شهید بر سردرب منازل 511 شهید این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، فرهاد شیبک روز یکشنبه درجلسه برنامه ریزی نصب این پرچم ها گفت: این قدام در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان انجام و در این راستا پرچم های جمهوری اسلام ایران بر سردرب منازل شهدای این شهرستان نصب می شود.
وی افزود: این عملیات بزرگ فرهنگی عصر پنجشنبه 18 آذر در همه شهرستان های گلستان ازجمله گنبدکاووس با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می شود.
وی تکریم خانواده معظم شاهد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و تجدید بیعت با آنان را از اهداف این مراسم بزرگ فرهنگی برشمرد و اضافه کرد؛ تکریم خانواده های شاهد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا رمز ماندگاری انقلاب است.
وی بابیان اینکه مساله شهید و ایثارگری هیچ وقت کهنه شدنی نیست، تصریح کرد: باید تلاش کرد فرهنگ ایثار و شهادت همواره درجامعه نهادینه شود تا انقلاب اسلامی از گزند دشمنان مصون بماند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت؛ مراسم نصب پرچم بر سردرب منازل شهدا به صورت نمادین در چند نقطه شهرستان برگزار می شود.
سرگرد سیدعلی حسینی افزود؛ تمامی پرچم ها به تعداد شهدای شهرستان آماده شده که به مرور باحضور مسئولان بر سردرب منازل شهدا نصب می شود.
وی گفت؛ برنامه نمادین نصب این پرچم ها نیز در مقابل منزل چند شهید همزمان با سراسر استان عصر پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.
اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان 25 آذرماه جاری در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می شود و در راستای برگزاری این اجلاسیه اقدامات متعدد فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در استان در حال انجام است.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت واقع در شرق استان گلستان 511 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./ایرنا

مطالب مرتبط:

اخطار کاخ سفید به کنگره درباره ایران

تحلیل فعال اجتماعی و سیاسی بر رفتار سیاسی ترکمن‌ها در حوزه ا

آماده تغییر در مدیریت ورزش گنبدکاووس هستم/والیبال گنبدکاووس

برگزاری کورس اسبدوانی بهاره کشور در گنبدکاووس از هفته جاری+ع

افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور در گنبدکاووس

چالش بر سر یک نام

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram