madrese gholi movahed 01اخبار گمیشان- تورکمن نیوز: فرماندار گمیشان در مراسم گشایش مدرسه خیری ساز روستای قرمسه این شهرستان مرزی گفت: با مشارکت نیکوکاران در کمتر از سه سال 9 مدرسه در سطح شهر و روستاهای گمیشان احداث و زمینه علم آموزی کودکان این منطقه فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، امانگلدی ضمیر همچنین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و با قدردانی از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی اظهارداشت: حضور و مشارکت نیکوکاران در ساخت مدرسه برای کودکان این مرز و بوم ،افتخاری برای نظام و مملکت اسلامی ما است.
وی افزود: هر اقدامی که در جهت دانستن و دانایی باشد، افتخاری در دنیا و توشه ای برای آخرت است.
فرماندار گمیشان اضافه کرد: دانایی زمینه ساز توانایی می شود و توانایی نیز باعث مهارت می گردد که این مراحل در مدارس به بلوغ می رسد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان این که همه اقدامات و برنامه های دولت در راستای رفاه و آسایش مردم است، گفت: مردم این شهرستان مرزی در امر مدرسه سازی همکاری و مشارکتی خوبی دارند.
مدرسه 3کلاسه خیرساز روستای قرمسه شهرستان گمیشان با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان، مسئول مشارکت های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، دانش آموزان و اهالی روستا به بهره برداری رسید.
این مدرسه با ساختمان آموزشی 255متر مربع، سرویس بهداشتی 30مترمربع، محوطه سازی 700مترمربع، 130متر طول فنس کشی و یک دستگاه آبخوری با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج پیغمبر قلی موحد با اعتباری بالغ بر 3مییلیاردو 300میلیون ریال ساخته شده است.
روستای قرمسه در7 کیلومتری جنوب شهر گُمیش ثپه واقع است، شهرستان مرزی گمیشان با افزون بر 67 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان قرار دارد./ ایرنا
خبرنگار:علی قاسمعلی** انتشار دهنده: سالارنیا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

کمک افزون بر 3 میلیارد ریال نیکوکاران گلستانی به جشن گلریزان

بازدید و بررسی مسائل و مشکلات روستای کریم ایشان شهرستان گمیش

سومین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گمیشان

مدرسه روستایی قودنه کلاله در آتش سوخت/ دانش آموزان دچار آسیب

بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از سایت میگو گمیشان

چهارشنبه سوری / به احترام شهدای آتشنشان حادثه ساز نشویم

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram