ghatei gaz 01اخبار گرگان- تورکمن‌نیوز: رئیس اداره گاز ناحیه گرگان گفت: قطعی گاز در مناطق کوی طبیعت، مدرس و گلشهر این شهرستان ناشی از بی احتیاطی پیمانکار سازمان آب و ترکیدگی لوله است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حامد مقصودلو افزود: بیل مکانیکی متعلق به پیمانکار شرکت آب مشغول کنده کاری در کوی طبیعت گرگان بوده که به علت بی احتیاطی و برخورد با خط انتقال منجر به ترکیدگی لوله گاز می شود که بلافاصله تیم های تخصصی وارد عمل شده و در حال برطرف کردن مشکل هستند.
وی اظهار کرد: برای رفع مشکل و مرمت لوله ترکیده گاز شهری گرگان نیازمند زمان هستیم و انتظار داریم مردم تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
وی زمان دقیقی برای برطرف شدن مشکل اعلام نکرد و ابراز داشت: وقوع این قبیل حوادث در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه ای محتمل است بنابراین انتظار می رود مردم کپسول های گاز برای تامین سوخت خود، ذخیره داشته باشند.
مشکل قطع گاز شهری در بخش وسیعی از مناطق گرگان که صبح امروز رخ داد؛ در لحظه انتشار این خبر (مقارن ساعت 13) نیز ادامه دارد./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

دستگیری کلاهبردار به جعل ۴۰ فقره مجوز انشعاب گاز و آب در گرگ

سال جاری درآمدهای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ر

لیگ دسته اول بسکتبال/شکست قطران کاوه گرگان از پارسا مشهد

مدیرعامل و پیمانکار معدن آزادشهر با ۱۰ میلیارد تومان وثیقه آ

گازرسانی به 98 درصد مناطق روستایی گنبدکاووس پایان یافته است

رسیدگی به پرونده معروف به "قتل‌های سریالی " در دادگاه انقلاب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram