Mokhaderتورکمن نیوز - اخبار گرگان: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت : 102 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در دو عملیات پلیسی طی 48 ساعت گذشته در شهرستان گرگان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، فرماندهی انتظامی گلستان، سرهنگ شعبان غربا روز یکشنبه در تشریح این عملیات پلیسی اضافه کرد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان در راستای برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد افیونی با انجام گشت‌های هدفمند پلیسی موفق به شناسایی سه نفر از توزیع کنندگان موادمخدر در گرگان شدند.
وی ادامه داد: ماموران با زیر نظر گرفتن متهمان و کسب مجوز از مقام قضایی، طی این عملیات دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کردند.
سرهنگ غربا افزود: در یک عملیات ایست و بازرسی از یک خودرو 58 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان تصریح کرد: در عملیات دیگر ماموران این یگان با زیرنظر قرار دادن دو قاچاقچی مواد افیونی و پس از کسب مجوز از مقام قضایی، 44 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری دو نفر در این خصوص بیان داشت: متهمان دستگیر شده در جریان کشف این مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ غربا در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری، خرید و فروش موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند./ایرنا

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

دلار سقوط کرد/اقتصاد دنیا در ۲۴ ساعت گذشته

اجرای 21 طرح آموزشی در گلستان با مشارکت خیران

احداث دهکده مقاومت در گرگان

از همه ظرفیتها برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه بانوان است

ایجاد بازارچه‌های خود اشتغالی در استان گلستان

آخرین اخبار هواشناسی استان گلستان/پیش‌بینی 6 روز آینده

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram