saregh docharkhe 01تورکمن نیوز- اخبار گرگان: فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری سارق دوچرخه با ۲۵ فقره سرقت در گرگان خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،سرهنگ رضا عسكری اظهار کرد: پس از وقوع سرقت های متعدد دوچرخه های سطح شهر گرگان و با توجه به حساسيت موضوع، ايجاد جو روانی نامطلوب در بين شهروندان و همچنین در راستای اجرای ماموريت های قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع با تشكيل تيمی ويژه در دستور كار ماموران پايگاه آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام با تحقيقات گسترده ميدانی، اعزام گشت‌ های محسوس و نامحسوس و همچنين بهره‌مندی از دوربين پاركينگ ها، سارق مورد نظر شناسايی شد و محل اختفا او تحت كنترل قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران در یک عملیات پلیسی سارق را دستگیر کردند، گفت: متهم در تحقيقات اوليه منکر هرگونه سرقت شد اما پس از انجام تحقيقات تكميلی، استفاده از دوربين‌ های مداربسته و قرار گرفتن متهم در برابر مستندات و ادله غير قابل انكار پليس، در نهايت به ۲۵ فقره سرقت دوچرخه اعتراف كرد.

عسکری خاطرنشان كرد: متهم ۳۱ ساله از سارقان سابقه دار است كه چندين بار به علت سرقت روانه زندان شده بود و پس از آزادی دوباره اقدام به سرقت می کرد. در اجرای دستور مقام قضایی و در بازرسی از منزل متهم، تعدادی لوازم سرقتی از جمله مدارک شناسايی، تلفن همراه، دوچرخه، آچارآلات و لوازم سرقتی دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد، گفت: مردم می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان را از طريق مركز فوريت‌ های پليسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات مناسب در اين حوزه انجام شود./ مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

 

 

مطالب مرتبط:

سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت در گرگان دستگیر شد

کودکان کار و بازمانده ازتحصیل به مدرسه مهربانی گرگان رفتند

مدارس گرگان اجازه تعطیلی هفته آخر سال را ندارند

برگزاری اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران به میزبانی گرگان

استاندار گلستان: رشد گرگان تعیین کننده توسعه استان است

بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از پارک بانوان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram