Razaghi 31 Fاخبار گالیکش-تورکمن‌نیوز- رییس این اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش از ایجاد شغل برای 36 نفر در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی مختلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حسن رزاقی افزود: از این تعداد، 18 نفر در یک کارخانه تولید آرد مشغول به کار شده‌اند و برای هشت نفر دیگر در دو کارخانه روغن‌کشی شهرستان ایجاد اشتغال شده است.
وی از اشتغال 6 نفر در کارگاه سنگ‌شکن و اشتغال چهار نفر دیگر در کارگاه تولید سبد میوه به عنوان بخش دیگری از عملکرد صنعت و معدن این شهرستان در سال گذشته در زمینه ایجاد اشتغال نام برد.
رییس این اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش خاطرنشان کرد: در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، پارسال برای 7 واحد و طرح صنعتی این شهرستان اعتباری بالغ بر 92 میلیارد ریال از محل اعتبارات تسهیلات رونق تولید جذب شد که به رونق فعالیت و تولید این واحدها منجر شده است.
وی افزود: در این مدت 10 فقره مجوز تاسیس کارخانه و با پیش بینی حدود 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی 210 نفر نیز صادر شده است.
رزاقی با بیان اینکه در حوزه صنایع، تولیدات این شهرستان در زمینه‌های مختلف در سال گذشته 30درصد نسبت به سال پیش از آن رشد داشته است، افزود: در بخش معدن نیز با تولید 770 هزار تن سنگ لاشه از پنج معدن این شهرستان، شاهد رشد 2 درصدی در این زمینه بودیم.
وی با بیان اینکه 75 نفر در معادن سنگ لاشه این شهرستان مشغول به کار هستند افزود: با پیگیری‌های انجام شده، در سال جاری 2 معدن سنگ لاشه راکد با ایجاد شغل برای 11 نفر فعال شد.
در شهرستان گالیکش که با بیش از 60 هزار نفر در شرق استان گلستان واقع است، 15 واحد صنعتی با اشتغالزایی 410 نفر مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط:

پروژه‌های عمرانی شهری از اسراف و زیاده‌روی جلوگیری شود

شرکت‌های نفت و گاز دنیا برای بازگشت به ایران صف کشیده‌اند

حضور والیبال شهرستان گنبد کاووس با نام باشگاه ورزشی هاوش در

ایجاد نمایشگاه دائمی پیشگیری از مواد مخدر در استان گلستان

آنچه در مورد وجه التزام در قرارداد‌ها باید بدانید

توسعه اقتصادی و اشتغال گنبدکاووس با تصویب منطقه آزاد اینچه‌ب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram