Nosrat Barzegar 1تورکمن نیوز- اخبار انتخابات کلاله: فرماندار شهرستان کلاله در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات هفتم اسفند مظهر اقتدار نظام، اراده ملی و نماد مردم سالاری دینی است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، نصرت برزگر روز سه شنبه درجلسه شورای اداری شهرستان کلاله اظهار کرد: عوامل اجرایی، نظارتی، خدماتی و سایر نیروهایی مرتبط با برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حافظ حق الناس هستند.
وی گفت: حق انتخاب شدن و انتخاب کردن ازثمرات نظام اسلامی است و هر ایرانی با رعایت شرایط و مر قانون از این حق برخوردار است.
فرماندار کلاله با بیان اینکه دراین شهرستان قومیت های مختلف اعم از شیعه و سنی درکمال تفاهم ،اتحاد وهمدلی، زندگی مسالمت آمیزی دارند، افزود: در امر انتخابات پرداختن به موضوع شیعه وسنی، قومیت گرایی و ایجادتفرقه و تنش، خلاف قانون است و با کسی هم تعارف نداریم و با عاملین اینگونه حرکت ها در هر جایگاهی هم که قرار داشته باشند براساس قانون برخورد خواهد شد.
برزگر تاکید کرد: همه تمهیدات و امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان فراهم شده است و بر اساس نقشه راه و گفتمان مقام معظم رهبری، روز جمعه هفتم اسفند، مردم شهرستان کلاله با حضور حداکثری خود در شعب اخذ آرا ، باردیگر حماسه ای از اتحاد و همدلی ومشارکت عمومی را به نمایش خواهند گذاشت.
دراین جلسه امام جمعه کلاله نیز با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)یگانه دخت رسول اکرم (ص) با تشریح ویژگی های سوره قدر، به جایگاه والا ومنزلت حضرت زهرا (س) پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری سپس با اشاره به 7 اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در آستانه آزمایشی بزرگ قرارگرفته ایم، همه تلاش کنیم با رعایت اخلاق انتخاباتی وشایسته گرایی، انتخابی اصلح داشته باشیم.
امام جمعه کلاله خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، گفت: بر اساس قانون و اخلاق انتخاباتی اجازه ندارید از نامزدی خاص تعریف و یا حمایت کنید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبري انتخابات گلستان و ترکمن صحرا:
telegram.me/GolestanEntekhabat94
براي عضويت کليک و جوين کنيد

مطالب مرتبط:

اکبری: فاز اول ساختمان اداری امدادی هلال احمر آزادشهر افتتاح

دانش آموزان دختر بسیجی کلاله عازم مناطق جنگی غرب کشور شدند

یادواره ۲۵۰ شهید اصناف در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

دیدار اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی با امام جمعه گن

برگزاری جشنواره استعدادیابی وزنه‌برداری کشور در گلستان

ثبتنام یک نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در پنجمین روز در

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram