Nozadتورکمن نیوز- کلاله: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله گفت: در سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۳۹۲ کودک در شهرستان کلاله استان گلستان به دنیا آمدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش یافته است. 

علی نجاتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کلاله اظهار داشت: در سال 93 بیش از 3 هزار و 392 کودک در کلاله به دنیا آمدند که پسرها بیشترین متولدان بودند و از رشد 7 درصدی برخوردار است.

وی افزود: در این مدت یک هزار و 869 پسر و یک هزار و 772 دختر در شهرستان کلاله  متولد شد، که نسبت به سال 92 رشد 7درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله تصریح کرد: در این مدت 553 نفر در کلاله فوت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته که 609 نفر بود 10 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

نجاتی‌فر همچنین با اشاره به رشد 42 درصدی ازدواج در شهرستان کلاله گفت: در این مدت یک هزار و 130 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن که 476 مورد بود این رشد چشمگیر را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: در این مدت کاهش 8 درصدی ثبت طلاق در این شهرستان به وقوع پیوسته و حدود 99 واقعه طلاق ثبت شد، در حالی که در سال 92 این تعداد 107 مورد بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله همچنین گفت: با افتتاح 2 دفتر ثبت ازدواج در این شهرستان در سال 93، علاوه بر افزایش ثبت ازدواج به آمار واقعی نزدیک شده‌ایم.

مطالب مرتبط:

اشعاري از عطار و مولوي و فراغي در وصف حضرت محمد (ص)

حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان گلستان/چالش‌ها و راهکار

جولان رکود در بازار شب عید/ قدرت خرید مردم کاهش یافت

تصادف منجر به مرگ اینبار در شهرستان بندرترکمن

توقیف پژوپارس با بیش از ۵۷ میلیون ریال خلافی در گلستان

انباشت زباله‌ در روستاهای جرگلان توسط مردم/بی توجهی مسئولین

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram